Minstemann er født :-) 36+4

Hoppa ut av senga natt til laurdag da vatne gjekk, stormrie i 2 tima laurdagskveld so va han komt til verda <3
Sjølvsagt heilt perfekt fra topp til tå!

Store gut på 3120 g 48 cm, sjølv om han kom 4 veke før termin.

Lykke til alle sammen :)
Gratulerer så mye med gutten din! :-)
Må være deilig å slippe den ventetiden på slutten, og istedet nå kunne få kose og holde han! ♡

Var det din andre eller tredje fødsel?
Håper du koser deg masse, og at alt er bra med alle sammen! :-)

Gratulerer igjen! :-)

Gratulerer så mye med gutten din! :-)
Må være deilig å slippe den ventetiden på slutten, og istedet nå kunne få kose og holde han! ♡

Var det din andre eller tredje fødsel?
Håper du koser deg masse, og at alt er bra med alle sammen! :-)

Gratulerer igjen! :-)

Tusen takk :-) ja, fantastisk godt å vere i mål. Han er prematur i veke, men absolutt ikkje i vekt ;-)
Min 3 fødsel, å heilt forskjellig fra dei 2 andre! No skal vi berre kose oss, å få i gong amminga, han er litt slapp enda. Lykke lykke til! April er her snart :-) :-)

Tusen takk :) ja, fantastisk godt å vere i mål. Han er prematur i veke, men absolutt ikkje i vekt ;-)
Min 3 fødsel, å heilt forskjellig fra dei 2 andre! No skal vi berre kose oss, å få i gong amminga, han er litt slapp enda. Lykke lykke til! April er her snart :) :)
Gikk det raskere nå?
Jeg fikk rier 45 min. etter vannavgang sist, og fødte en time etter der... Så veldig nervøs for fødsel nummer tre....

Dere må kose dere masse!
Håper ammingen går lett, og at han kvikner til når han får i seg noen dråper! :-)

Gratulerer nok en gang! :-)

Gratulerer :D

Gratulerer! :)

Gratulerer =)

Gratulerer så masse :-)

Back
Topp