MinlilleNr3 Venter på Rakettbaby

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Da starter jeg dagbok, siden min syklus ser ut å gi utfordringer. Dagboken er for å holde en oversikt i prøveperioden [emoji4]

Sluttet på prevensjon slutten av januar -18.
Kroppen har prøvd seg på EL to ganger, men virker ikke som den slipper egg.
Aldri hatt problemer tidligere svangerskap.

Jeg er dog eldre enn mine to forrige, men skal fremdeles være fruktbar[emoji4]


Dette blir vårt tredje og siste barn. Ønsker oss mye en gutt, da vi har to jenter fra før.

Evig optimist, men når fasitsvaret er klart gir jeg fort opp[emoji12]

Har en ustabil syklus, og masse tull etter prevensjon men håper kroppen klarer å jobbe sammen med meg snart.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
PP 1: klarte ikke el
PP 2:

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Time til gyn. Bestilt i beg av mai for å sjekke og evt bli satt på medikamenter for å få tr tilbake.
 
Last edited:
I dag 11 dpo og pulsen er jevn. Negativ g test i går. Tomt for g tester og får ikke testet før imårra tidlig etter jeg har vært på butikken.
Har kun el tester liggende og de slår jo ut på meg uansett i syklusen nå.

IMG_3372.JPG


Test 10 dpo kveld:
IMG_3371.JPG
 
Hyggelig med enda en i dagbok-verden :)
Jeg får også 2 streker på EL testene gjennom hele syklusen, men husk at den bare er positiv om teststreken er sterkere eller like sterk som kontroll streken :)
Så hvis du får 2 streker nå, men teststreken er litt svakere enn kontrollstreken så er den fremdeles negativ :)
 
12 dpo og blenda så da fikk nok ikke kroppen til el som den skulle igjen[emoji849] ingen tegn til at tr er rundt hjørnet heller. Men jeg håper hun kommer for da får jeg iallfall bekreftet at el kom skikkelig.
IMG_3374.JPG
 
Dagens puls lite hopp men ingen symptomer så håper på tr de neste dagene [emoji4]
IMG_3375.JPG
 
Dagens puls og negative test 13 dpo[emoji849] nå håper jeg på tr! Vil ha bekreftet at el har vært[emoji85]
IMG_3382.JPG
IMG_3379.JPG
 
Nå har jeg bestilt time til gynekolog som også tar ul i beg av mai,for å sjekke ståa der nede hvis ikke kroppen klarer noe som helst selv her. Jeg gir kroppen 1 mnd til på å klare el eller tr.
 
Ny test ettermiddag 13 dpo og skygge. Blir ny i kveld og imorgen tidlig for å utelukke skyggen[emoji106]
IMG_3387.JPG

IMG_3388.JPG

IMG_3390.JPG
 
Du hadde vel gått på psprøyter? Syklusene mine var helt umulige etter å ha sluttet på det... gikk fort 60 dager før mens kom igjen, og alt fra 30 dager og dit.
 
Du hadde vel gått på psprøyter? Syklusene mine var helt umulige etter å ha sluttet på det... gikk fort 60 dager før mens kom igjen, og alt fra 30 dager og dit.

Har hatt en menstruasjon allerede[emoji4] den kom 4 uker etter slutt og varte i 6 dager, skikkelig mens [emoji106] så har hatt en el etter slutt. Men etter mensen så har det bare vært tull[emoji849]
 
Har hatt en menstruasjon allerede[emoji4] den kom 4 uker etter slutt og varte i 6 dager, skikkelig mens [emoji106] så har hatt en el etter slutt. Men etter mensen så har det bare vært tull[emoji849]
Jeg hadde 17, 12, 35, 58, 55, 49, 29 dager i starten etter jeg sluttet på sprøyter.... telte fra dagen jeg skulle tatt siste sprøyta
 
Jeg hadde 17, 12, 35, 58, 55, 49, 29 dager i starten etter jeg sluttet på sprøyter.... telte fra dagen jeg skulle tatt siste sprøyta

Ja skal inn på gyn i begynnelsen av mai å sjekke litt [emoji106] og hvis ikke tr er komt igjen innen da håper jeg de kan sette meg på noe for å få fortgang i sakene [emoji106] men har funnet el to ganger med tester og temp, men usikker på om jeg har egg da[emoji53]
 
Dagens blenda test 14 dpo og ikm i følge min kalender. Nå gir jeg opp frem til gyn timen. Tester kun og ser om jeg finner el frem til da. Skal starte med temping igjen også. Dessverre tror jeg nok kroppen er helt på bærtur og må ha litt hjelp for å få til el og tr.
IMG_3392.JPG
 
Dagens el test sterkere enn i går så skal følge med nå på el testene i to dager til bare for å utelukke noe der. Har testet med både el og g test de siste dagene
IMG_3393.JPG
 
Hadde jo håpet tr ville vise seg denne uka, men den gang ei. Jevn fin puls, litt små kramper i magen. Mye murringer så noe foregår jo der bede[emoji23] må bare vær optimistisk nok til at ting skjer her snart[emoji106]
IMG_3398.JPG
 
Er bildet tatt innenfor tidsfristen? Den ser positiv ut!

Ja første bilde er tatt etter 5 min og de to andre bildene er tatt etter 10-15 min. Er rfsu test tidlig som skal leses av innen 30 min. Men er skeptisk til testen så tar ny i kveld og sjekker om samme strek kommer igjen[emoji106] var faktisk komt en svak strek på den jeg tok i går kveld også, så tankene mine flyter litt nå. Er livredd for at den ikke er reell
 
Back
Topp