MinlilleNr3 Venter på Rakettbaby

Ingenting nytt her. Lav puls. Ingen tr eller el i sikte. Så tror kroppen har satt på pauseknappen for alt nå[emoji23][emoji85] blæ
 
Dagens
IMG_3460.JPG
 
Lav puls CD 57. Fremdeles ømme bryster ikke så mye som for to dager siden. Blankt sekret. Ingen tr enda ingen el registrert heller.
IMG_3463.JPG
 
I dag har jeg hatt veldig blank utflod meget klebete. Vondt i korsrygg og begge eggstokker. Nå burde ting begynne å skje der nede med disse vondtene[emoji1] bare det ikke stopper opp krysser fingrene
 
I dag er korsryggen ett mareritt så her må jeg få tak i el tester i dag for å sjekke. Steike kor låkt det gjør. No husker e iallfall hvorfor jeg har gått på prevensjon tidligere [emoji28] hater disse smertene.
 
Ingenting nytt. Fikk en defekt g test og en skygge i går, og to blenda i dag. Venter på babyplan testene mine. Liker de bedre [emoji4]
 
Dagens test var negativ. Fremdeles kvalm og trøtt og to hakk opp på hvilepulsen. Ser det godt om natta. Men gravid nei det er jeg ikke[emoji849]
IMG_3495.JPG
 
Dagens g test
IMG_3497.JPG


Normal lav puls igjen i dag [emoji4]så da var nok kroppen bare litt stresset de siste to dagene [emoji106]
 
Her har siste uka vært turbulent med en falsk svak positiv test og mange negative [emoji20] men i dag og i går har jeg hatt rikelig med lotion utflod som jeg ikke har hatt siden før jeg begynte på prevensjon for 5 år siden[emoji1][emoji122] så nå begynner da kroppen og jobbe og forhåpentligvis fungere skikkelig igjen snart [emoji4]
 
Så glad endelig på CD70 så små spotter jeg. Nå håper jeg tr kommer for full pupp her[emoji23][emoji85] da får jeg bekreftet el iallfall om den kommer nå de nærmeste dagene [emoji120] håper håper
 
CD70 ja. Godt TR er rett rundt hjørnet så du får begynt på nytt :D
 
Ikke noe nytt her. Ingen tr ble til av den lille spottingen jeg fikk[emoji849] men 5 dager til gyn time og gleder meg til å få sjekka der nede om alt er som det skal[emoji23][emoji85]
 
Da var jeg ferdig hos gyn og måtte visst en spontan tur til legen også for å ta hele 8 prøver på forskjellige hormoner og diverse [emoji12] MEN svaret var klart: slimhinnen inni livmora var bare en sytråd strek så vidt vi så den[emoji85] så derfor heller ingen menstruasjon. Godt å få svar iallfall[emoji106] MEN jeg har så sykt masse eggposer[emoji1][emoji122] gynekologen var veldig positiv å flira litt, ho klarte ikke telle nøyaktig for det var så mange men vi kom til 13 på ene sida og andre sida var det mye mer og tett i tett[emoji1] så er så glad for det. Så nå må jeg vente på svar på hormon testene og på celleprøven (som kan ta evigheter her i byen[emoji849]) men gynekologen sa at så lenge prøvene mine er fine noe jeg selvfølgelig håper på, så blir jeg satt på noe for å fremprovosere menstruasjon og eggløsning. Hun ville bruke begge deler på meg [emoji4] så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til jeg får svar og ikke minst startet behandling [emoji106]
 
Back
Topp