?? mini kaleido ??

6 dpo og humöret er på bunn, jeg vil ikke ha flere PPer! Kun hodepine hittils i dag.

PP4

60 prosent lykkes innen 3 mnd står det på nhi. Bare utrolig kjedelig at vi befinner oss i den andre gruppen.

El testene ble lagt bort for å se om det kunne hjelpe. Litt mindre stress og fokus syns jeg det ble, men nå vet jeg ikk hvor jeg befinner meg i syklusen.

Dag 9 El slim, el- smerter
Dag 10 Utrolig ømt og vondt EL?
Dag 11 ingen symptomer som jeg husker
Dag 12 el-slim igjen?
Dag 13 el-slim og smerter
Dag 14 Så vondt at jeg ikke fikk sove, har ikke hatt en så vond el før. EL?
Dag 15 el-ubehag og ømme nipples
Dag 16 el-slim og el-ubehag. Nå gir jeg opp :confused004 Strekker litt og bittelitt oppblåst
Dag 17 el-ubehag, slimet er nesten borte. Strekker litt og bittelitt oppblåst.

Tipper jeg hadde el på dag 14/15, siden det strekker i lyske, mage og litt nedover beina. Det er det
det har gjort de andre pp´ene etter el. Men jeg pleier ikke ha el-slim etter el, men denne mnd har jeg jo
brukt både b6 og solvipect så det kan hende det er det som gjør det.

Det vil si at jeg bare er 2-3 dpo :cwm

Dag 18 strekker mye og føles støl nederst i magen
Dag 19 strekker litt mindre, men fortsatt en støl følelse
Dag 20 lite tegn, bittelitt strekking bare og vondt i magen
Dag 21 Litt irritabel, små ømme pupper,
Dag 22 Magen har vært litt ustabil hele helgen, fra den ene til den andre siden av skalaen. Ømme pupper og litt nedstemt, men det blir jeg alltid av å se en hvit test. Har veldig dårlig følelse nå, kjenner absolutt ingen ting.

Dag 23 Litt svimmel og litt ømme brystvorter. Stikker/ svir i den ene puppen. Trøtt, men det er nok på grunn av ei lita jente med feber.
Dag 24 Mensmurringer og litt ømme brystvorter

TR er forventet om 3 dager. Ser ut som en ganske perfekt syklus dette, kanskje b6 vitaminene har noe for seg:)

Dag 25 Ingen ting:( Bare bittelitt mensmurringer som kommer og går.

Dag 26 Mensmurringer, litt trøtt og hvis jeg strekker meg kjennes jeg støl ut.
:smiley-bounce016 positiv test på kveldurin:):):):):):)

Back
Topp