?? mini kaleido ??

kaleido

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Vi er nå gått inn i pp1 etter jakten på vår lille mini kaleido. Vi fikk en liten frøken kaleido på første forsøk i pp1, så prøvestyret er noe ukjent for oss. Det er egentlig kun 3 mnd det passer å bli gravid på, hvis ikke skulle vi helst ha ventet 1 år, men jeg har problemer med å se det skje nå som vi har kastet oss i det. Jeg håper det vil gå like lett som sist og har vel ikke helt innsett at det kanskje ikke gjør det. Symptomjakten har jeg vært med på en god del ganger. Jeg har hatt et par innbilte symptomer, selv om jeg vet det så og si ikke skulle vært mulig å bli gravid[IMG]http://www.babyverden.no/upload/Smileys_ny/icon_salut.gif[/IMG] Så nå tenkte jeg å dokumentere alle mine tegn så jeg ikke går i den samme fella gang på gang. så dette blir en skikkelig symptomletetråd, ingenting annet:)

Mine siste sykluser har vært helt på bærtur, med en lutealfase på mellom 7-11 dager. Siste økte heldigvis til 11 så jeg håper hormonsvigningen nå har gitt seg. Jeg er ikke helt sikker på når jeg hadde eggløsning, men hadde en test med 2 veldig serke streker forrige lørdag. (Det skal sies at testen gikk ut for over 1/2 år sidenemoticon ) Så jeg følger dpo fra terminkalkulatoren så helt riktig er det ikke sikkert det er.

1PP

1 dpo - ingen ting
2 dpo - ingen ting
3 dpo  - småuggen
4 dpo - strekker i eggstokk/lyske området og litt nedover høyre lår. små uggen
5 dpo - spenn i tennene, raper mye mer, små uggen, strekker i eggstokk/lyske området og litt nedover høyre lår.
6  dpo - små uggen, bekkenløsning, bobler nederst i magen, raper litt mer.
7 dpo - småuggen, raper litt mer, tørr i munnen, små svimmel på jobb, bekkenløsning og menssmerter. Kan det være TR som kommer for tidlig?

Littt vanskelig å tolke denne PP i og med at jeg ble forkjølet 4 dpo og pappa kaleido fikk magetrøbbel  6 dpo og frøken kaleido kastet opp 1 dpo. BL og mensmerter kan tyde på at TR er på vei, men føler kroppen er veldig rar så håper det har klaffet:) Lurer veldig på hvorfor jeg raper! Det var et av de første tegnene sist gang så skulle ikke forundre meg om kroppen tuller litt med meg.

Jeg hopper på testetoget i morgen tidlig emoticon Alt for tidlig, men jeg klarer ikke vente mer. SIst testet jeg positivt veldig tidlig så håper det skjer igjen:)

8 dpo - I natt har jeg hatt mye menssmerter og bekkenløsningen var så ille at jeg ikke kunne sove på siden. Jeg våknet opp kvalm, men det forsvant etter jeg spiste. Noen timer senere ble jeg kvalm igjen, men det forsvant ved lunsjen. Første testen viste .  Trodde virkelig den skulle bli positiv, så nå tar jeg meg en pause med testingen.  Kvalmen har forsvunnet, men det stikker/strekker nederst i magen. Har en magefølelse på at det er TR som kommer om noen dager:(

9 - dpo en testepause i dag,  men får se hvor lenge det holder.  Følelsene surrer opp og ned, i det ene øyeblikket tror jeg at jeg er gravid, men i det neste er jeg ikke like sikker. Tror jeg kun prøver å tenke det så jeg ikke skal bli skuffet hvis det ikke skulle klaffe denne mnd.

BL er fortsatt litt vond, og det stikker/strekker i høyre side og fortsetter nedover høyre lår.  Menssmertene er borte, kvalmen er borte:(

Alle symptomer som dukket opp forrige PP kan vel sies å skylde sykdom. Den ultra svake streken som dukket opp har nok vært en feil. Litt usikker hvor jeg er i PP2 nå, ca 4-5 dpo, og det strekker nedover låret ogjen. Tydligvis normalt for meg.

ca 6 dpo - mensmerter, veldig mye el slim, følelse av å skulle få uvi og litt små kvalm tidlig på dagen. HAr aldri lagt merke til det før TR, men nå ser det jo ut som det gjentar seg hver syklus. Skal teste igjen om litt for å se om det kan være en ny eggløsning på gang.

El testen var helt blank på søndag, men nå er den begynt å bli ganske sterk, så da er det vel en ny EL på gang snart.

1 eller 7 dpo?
El-testen var helt svak igjen så da håper jeg den har vært. Har hatt mye smerter i dag, som verken er vanlig ved TR eller EL. Og har en pressfølelse nederst i magen. Kjennes egentlig mer som om TR er på vei?? Masse vannaktig utflod( beklager detaljer), som heller ikke vanlig.

Negativ g-test, måtte jo bare utelukke det:p

Negativ EL-test, måtte sjekke på grunn av smerter og press i magen og fortsatt masse el-slim? Det svir litt i puppene mine og pms humøret sniker i bakgrunnen. Skulle så gjerne vist om jeg var 2 eller 8 dpo. Innbiller meg også at jeg er mer sulten og svimmel.

Jeg har verken vært 2 eller 8 dpo:P Etter mange positive el-tester, svak g-test etter tidsfrist, og 2 veldig rare g-tester har jeg funnet ut av jeg mest sannsynlig har EL i dag! Så det er jeg ikke i dpo land før i morgen.
Et par tips på veien er; ikke legg g-testen ved siden av el-testen - den sverter av.
Ikke les av g-testen etter tidsfristen - den tuller nok bare med deg.
Og man trenger ikke ha eggløsning selv om man får positive tester - tydeligvis så har min kropp prøvd å slippe et egg 2 ganger, men alle gode ting er 3;) *håper det gikk denne gangen*

Endelig i pp2.
Nå er jeg 4/5 dpo. Denne måneden vet jeg ikke hvor "symptomene" har gjort av seg.
Men lettere irritert og nedstemt har jeg vært de siste 2 dagene. El testen fikk en sterkere
strek i dag, håper den øker i styrke de neste dagene:)

Da ble el testen svakere og men jeg fikk noe el aktig slim? Jeg har virkelig ikke kontroll på
syklusen min nå! Føler på meg at TR kommer før enn forventet:( Nesten så jeg bare syns
den kan komme med en gang så er jeg ferdig med det.

Typisk at syklusen skal begynne å krølle noen mnd etter at jeg solgte fertilitetsmonitoren min.
Nei den trenger nok ikke jeg...

6-7 dpo I går kveld stakk det litt "oppi der". Det pulserer og stikker i høyre lyske, det har jeg kjent
ved tidligere sykluser og, men litt usikker på i hvilken fase det har dukket opp. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det kjennes ut som det svir litt i puppene. El testen er bittelitt sterkere igjen. Hvis det hadde vært HCG den hadde gitt utslag på bude den ha blitt sterkere.. Kanskje jeg ikke har hatt el alikevel.

7-8 dpo Blendahvit test, studert i dagslys, sterkt lys, baderomsbelysning og soveromsbelysning. Ikke så mye som
en liten skygge en gang. El testene blir ikke sterkere, men de blir heller i svakere. De varierer litt i styrke i forhold
til konsentrasjonen. Skjønner virkelig ikke hvorfor de får så tydelige streker, jeg er vant til at de er helt blanke utenom
el. Brystvortene har blitt såre, og det strekker fortsatt i lysken.

ca 8 dpo begynte å spotte, veldig vonde mensmerter
ca 9 dpo spottet og veldig vonde mensmerter, måtte legge meg etter jobb på grunn av
vondt i kroppen, frysninger og vondt i hodet,
ca 10 dpo mensmertene er borte, spotter litt. Kommer ikke snart TR?

PP3

Snart er pp3 igang, jeg fikk en knallsterk strek i dag så jeg regner med el er i morgen.
En normal syklus for en gangs skyld:)

Siden jeg ikke hadde igjen flere el-tester så er jeg usikker om el var på onsdag eller torsdag.
Tror jeg går utifra torsdag på grunn av div tegn.

Jeg hater å bli syk i perioden mellom el og ikm, nå er jeg oppblåst og småkvalm og vet at det
100% er på grunn av sykdom fordi jeg er kun 2 dpo, men alikevel så håper man så inderlig.

Skikkelig bekkensmerter denne gangen og, men nå har det jo
värt ganske glatt de siste dagene så det er nok på grunn av det.

5 dpo; enda värre bekken og strammer/ pulserer eller hva jeg skal si nederst i magen. 3 dager til så ryker den förste testen.

Denne gangen tenkte jeg nå gikk det;) så vi får se om det stemmer. Hhar sommerfugler i magen og gruer meg til å teste. Har virkelig lyst på en bebis i magen<3

Back
Topp