GratulererHåper det går veien denne gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHåper det går veien denne gang
Gratulerer
Dagene går helt utrolig sakte og jeg er nå 12 dpo. Testene blir sterkere, og jeg burde jo absolutt sluttet å teste. Det skaper fort mer uro enn glede. Nå ser jeg bare fram til tul i mai og håper at alt går bra
Gratulerer så mye med to fine streker! Håper spiren sitter helt til du har en baby i armene om 9 mnd
Litt nysgjerrig, var dette syklusen med så mye sykdom? Hører mange som blir gravide til tross for dårlig form, og nå har jeg nettopp vært syk selv..
Så fantastisk! Unner deg alt godt. For en nydelig testDet er så rart å tenke på.. etter måneder (les år) med mysing og vipping på tester for å se om det kanskje er en skygge å spore, så har jeg i dag 14 dpo en slik test så takknemlig. Måtte det bare vare hele veien
Så fantastisk! Unner deg alt godt. For en nydelig test
Så absolutt. Er i pp8 nå,ikke så lenge,men håper likevel like mye hver mnd nå for klaff...Tusen takk du håper det kan gi håp til andre som strever
Så absolutt. Er i pp8 nå,ikke så lenge,men håper likevel like mye hver mnd nå for klaff...
Wow, for en test 14 DPO. Kanskje det er tvillinger?Det er så rart å tenke på.. etter måneder (les år) med mysing og vipping på tester for å se om det kanskje er en skygge å spore, så har jeg i dag 14 dpo en slik test så takknemlig. Måtte det bare vare hele veien
Wow, for en test 14 DPO. Kanskje det er tvillinger?
Nydelig bilde av lillesøsken! Blir en flott baby det der! Trolig litt plagsom for storesøsken, men det hører jo med med søsken. Bare noen måneder igjen nå Håper du får et fint svangerskap etter lang ventetid! Vell fortjent og gratulerer så mye!