Alle gode ting er tre

Lillemor ble født 21.12.22 :Heartred
Så forelsket en kan bli:shy:
Fødselen var veldig kjapp og fin. Holdt meg hjemme litt i lengste laget, så hun kom til verden 15 min etter vi ankom sykehuset:smiley-ashamed004
Uansett, veldig takknemlig og glad:Heartred:shy:
Ååå, for en herlig julegave! Gratulerer så mye! Kos deg masse med den lille bylten :love7

Alle gode ting er tre :shy:

Hadde helt glemt denne dagboken.
Men nå har det seg sånn at tredje er på vei, 10+5 :love017 Det satt før første forsøk om man kan si det slik. Rart å tenke på, brukte laaang tid på å bli gravid med nr 2, og så satt dette som en kule før jeg fikk summen meg. Håper tiden fremover går knirkefritt:angelic:

Alle gode ting er tre :shy:

Hadde helt glemt denne dagboken.
Men nå har det seg sånn at tredje er på vei, 10+5 :love017 Det satt før første forsøk om man kan si det slik. Rart å tenke på, brukte laaang tid på å bli gravid med nr 2, og så satt dette som en kule før jeg fikk summen meg. Håper tiden fremover går knirkefritt:angelic:
Gratulerer så mye med graviditeten :)

I går var jeg på privat tul. :shy: Var etter mine beregninger da 11+3, men ut i fra målinger var jeg 12+0. Den lille var 5,38 cm og alt så veldig fint ut:love017 helt utrolig å tenke på jeg skal ha et tredje barn, samtidig med halve influenser-bransjen:smiley-ashamed004 føler meg heldig som får oppleve dette igjen! :Heartred

13+4
Gurimalla, tiden flyr! Var på TOUL på torsdag og alt så fint ut med den lille :Heartred :shy: Jeg ble satt fire dager fram, så nå er termin 30 mai. Tok også blodprøve for NIPT, så neste uke blir spennende. Nakkefold var slank og fin, så det ser lovende ut. Jeg nevnte ikke kjønn med ett ord da jeg vet fokuset for undersøkelsen, men jordmor spurte om vi ville vite:smiley-ashamed004 eehh jaaa? Det ser ut som en gutt! :Heartblue Så får vi se om det fortsatt ser ut som gutt ved OUL i starten av januar:Heartred:smiley-angelic003

Vedlegg

• IMG_6621.jpeg
    IMG_6621.jpeg
    250,7 KB · Visninger: 32
Back
Topp