mor til 2 skatter
Glad i forumet
Noen som har et utmerket merke å annbefale?
Jeg har alt prøvd en del, men kan ikke si jeg er overbegeistret for det enda[:o]
Jeg har alt prøvd en del, men kan ikke si jeg er overbegeistret for det enda[:o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Milla25
Bruker mary kay sitt mineral pudder, men det er bare fint noen timer så blir jeg så blank i fjeset, ser ut som jeg svetter[:'(] Ikke noe særlig pent det...
ORIGINAL: Lillegulljuni09
ORIGINAL: noahs mor
har prøvd i.d men er ikke super fornøyd.. men er nok det beste av de jeg har prøvd(i.d, dior, glo minerals,artdeco)
Liker du det ikke?? Kanskje du har fått feil farge? Hva er det du ikke liker med det? Har du kosten som hører til også?
Har kostene til også ja... nja er nok sikkert fargen som er litt feil til meg.. fikk den fargen annbefalt av en hudpleier, men jeg synes den var for mørk... skal prøve den i medium og se om den er bedre[:D]
ORIGINAL: |Toadette|
eg elsket ID en liten periode
men ingenting slår kanebo sitt pudder fant eg ut [:D]
ORIGINAL: Kaizer
ORIGINAL: Mamasan
ORIGINAL: Camilla_81
i.d [:)]
er superfornøyd!! [:)]
signerer! det er helt fantastisk!
ORIGINAL: Milla25
Bruker mary kay sitt mineral pudder, men det er bare fint noen timer så blir jeg så blank i fjeset, ser ut som jeg svetter[:'(] Ikke noe særlig pent det...