mineral pudder

mor til 2 skatter

Glad i forumet
Noen som har et utmerket merke å annbefale?
Jeg har alt prøvd en del, men kan ikke si jeg er overbegeistret for det enda[:o]

i.d [:)]
er superfornøyd!! [:)]

ORIGINAL: Milla25

Bruker mary kay sitt mineral pudder, men det er bare fint noen timer så blir jeg så blank i fjeset, ser ut som jeg svetter[:'(] Ikke noe særlig pent det...

ikke hørt om det engang[:o] da skal jeg ihvertfall ikke prøve det[:)]

I.d er helt  supert. Har brukt det i mange år og kommer ikke til å prøve noe annet merke en gang...

ORIGINAL: Mamasan

ORIGINAL: Camilla_81

signerer! det er helt fantastisk!

har prøvd i.d men er ikke super fornøyd.. men er nok det beste av de jeg har prøvd(i.d, dior, glo minerals,artdeco)

ORIGINAL: Lillegulljuni09

ORIGINAL: noahs mor

har prøvd i.d men er ikke super fornøyd.. men er nok det beste av de jeg har prøvd(i.d, dior, glo minerals,artdeco)

Liker du det ikke?? Kanskje du har fått feil farge? Hva er det du ikke liker med det? Har du kosten som hører til også?

Har kostene til også ja... nja er nok sikkert fargen som er litt feil til meg.. fikk den fargen annbefalt av en hudpleier, men jeg synes den var for mørk... skal prøve den i medium og se om den er bedre[:D]

ORIGINAL: |Toadette|

eg elsket ID en liten periode
men ingenting slår kanebo sitt pudder fant eg ut [:D]

er det mineral pudder eller vanlig?

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: Mamasan

signerer! det er helt fantastisk!

ORIGINAL: |Toadette|

eg elsket ID en liten periode
men ingenting slår kanebo sitt pudder fant eg ut [:D]

Har eg og funne ut!!!!

sheer cover[:D] har allerede fått to venniner til og bytte til det[:D]  i den jobben jeg har så er det mye svette, damp o.s.v.. men det sitter like fint[:D][:D]

sign

ORIGINAL: Milla25

Bruker mary kay sitt mineral pudder, men det er bare fint noen timer så blir jeg så blank i fjeset, ser ut som jeg svetter[:'(] Ikke noe særlig pent det...

Da må du gå til henne du har handlet av, så hjelper hun deg.. de skal verfall følge opp dersom du ikke er fornøyd og finne en løsning, slik att du blir fornøyd=) Marykay har 100% fornøydhets-garanti, noe som i enkelte tilfeller ender i nye produkter eller pengene igjen[:)]

Det går forresten an å få kjøpt Mineral Veil fra I.d. Det tar man over pudderet, da blir man ikke blank i løpet av dagen.[;)]

enig, beste eg har hatt!!!! men koste litt meir kansje[:)]

Back
Topp