.. Har vært ganske tøffe!
Begynte egentlig med at hver natt siden natt til søndag har jeg hatt mye maserier, et par ordentlige rie-tak, og kun masing på dagene. Men igår fortsatte riene, og i 11 tiden hadde jeg 5 min mellom, så da ringte vi føden. Sjekk + ctg registrering hang ikke sammen. Sjekken viste ca null åpning - kun én finger. Ctg viste mye gode rier. Ny sjekk etter 3 timer - 2 fingre. Ble lagt inn for dagen på fødemottaket. Mye rier, men ble ikke vondere. Ny sjekk - ingen fremgang. Dro hjem for natten.
Idag: Våknet med mye slim + blod (sorry for ekle detaljer

). Tok det som et godt tegn, men ingen rier - kun noen få i løpet av dagen. Gikk lang tur, sov litt - samlet energi og krefter. I 17 tiden begynte riene igjen. Ble vondere og mer regelmessig, og kl 20 var vi tilbake på føden. Ny sjekk - NULL fremgang! Ny ctg viste igjen gode; regelmessige rier... Jordmødre og leger klør seg i hodet. Mye venting og 2 registreringer til. Ny sjekk - null fremgang... Utrolig frustrerende! De ville gi meg morfin og legge meg inn, men jeg gråt meg til å komme hjem og prøve og sove her istedet.
Så natta da dere.. Og gi meg litt fødestøv, for nå klarer jeg ikke disse riene særlig lengre...