.. Har vært ganske tøffe!
Begynte egentlig med at hver natt siden natt til søndag har jeg hatt mye maserier, et par ordentlige rie-tak, og kun masing på dagene. Men igår fortsatte riene, og i 11 tiden hadde jeg 5 min mellom, så da ringte vi føden. Sjekk + ctg registrering hang ikke sammen. Sjekken viste ca null åpning - kun én finger. Ctg viste mye gode rier. Ny sjekk etter 3 timer - 2 fingre. Ble lagt inn for dagen på fødemottaket. Mye rier, men ble ikke vondere. Ny sjekk - ingen fremgang. Dro hjem for natten.
Idag: Våknet med mye slim + blod (sorry for ekle detaljer
). Tok det som et godt tegn, men ingen rier - kun noen få i løpet av dagen. Gikk lang tur, sov litt - samlet energi og krefter. I 17 tiden begynte riene igjen. Ble vondere og mer regelmessig, og kl 20 var vi tilbake på føden. Ny sjekk - NULL fremgang! Ny ctg viste igjen gode; regelmessige rier... Jordmødre og leger klør seg i hodet. Mye venting og 2 registreringer til. Ny sjekk - null fremgang... Utrolig frustrerende! De ville gi meg morfin og legge meg inn, men jeg gråt meg til å komme hjem og prøve og sove her istedet.
Så natta da dere.. Og gi meg litt fødestøv, for nå klarer jeg ikke disse riene særlig lengre...
Begynte egentlig med at hver natt siden natt til søndag har jeg hatt mye maserier, et par ordentlige rie-tak, og kun masing på dagene. Men igår fortsatte riene, og i 11 tiden hadde jeg 5 min mellom, så da ringte vi føden. Sjekk + ctg registrering hang ikke sammen. Sjekken viste ca null åpning - kun én finger. Ctg viste mye gode rier. Ny sjekk etter 3 timer - 2 fingre. Ble lagt inn for dagen på fødemottaket. Mye rier, men ble ikke vondere. Ny sjekk - ingen fremgang. Dro hjem for natten.
Idag: Våknet med mye slim + blod (sorry for ekle detaljer
Så natta da dere.. Og gi meg litt fødestøv, for nå klarer jeg ikke disse riene særlig lengre...