Veldig forskjellig! Har skjønt at A er veldig tidlig ute. Men, sånn er det når ungen ikke sover vet du, mye mer tid på å trene på tingGratulerer så mye! Min tass går ikke enda og det er et par mnd mellom våre. Veldig forskjellig de unga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig forskjellig! Har skjønt at A er veldig tidlig ute. Men, sånn er det når ungen ikke sover vet du, mye mer tid på å trene på tingGratulerer så mye! Min tass går ikke enda og det er et par mnd mellom våre. Veldig forskjellig de unga![]()
Veldig forskjellig! Har skjønt at A er veldig tidlig ute. Men, sånn er det når ungen ikke sover vet du, mye mer tid på å trene på tingHvordan er det med deg og lillegutt?
Gratulerer så mye med 1 åringen1 år
Ett år med glede og latter, frustrasjon og tårer, men aller mest: uendelig med kjærlighet!
Gleder meg til resten av mitt liv med vår lille solstråle og alt hun gir oss hver eneste dag![]()

Gratulerer med dagen til lille jenta di [emoji173]️
Gratulerer så mye med 1-åring [emoji3590][emoji3590]
Gratulerer med ettåring i hus![]()
Hipp hurra for 1 åringen deres [emoji7][emoji173]
Gratulerer med dagen til lillegull![]()
Tusen takk dereGratulerer så mye med 1 åringen![]()
Joda, ting virker å roe seg nå, takk som spørHvordan går det med deg nå?
Det blir vel bare bedre for en håpe. Så rart at graviditetene blir så forskjellige?Joda, ting virker å roe seg nå, takk som spørJeg er ikke like mye kvalm, men er fortsatt fryktelig trøtt og sliten. Det henger nok sammen med blodtrykket som er lavt igjen. Er kommet til 11+1 så håper det skal gå seg til fremover nå. A er i bhg igjen og jeg er sykemeldt, så det er litt lettere å ta vare på seg selv! Hvordan er det med dere??
Ja, veldig rart at det kan være så forskjellig! Lurer derfor på om det kanskje er en lillebror?Det blir vel bare bedre for en håpe. Så rart at graviditetene blir så forskjellige?Så bra at du fikk sykemelding!!
Alt vel her, har hjemmekontor fortsatt. Det funker greit nå som E er i barnehagen. Prøvde også ha hjemmekontor da barnehagen var stengt, det funka IKKE! Han ble bare sint og lei seg fordi jeg ikke "ville" leke med han.... Heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef. Så jeg konsentrerte meg om E og vi koste oss masse sammen! Nesten som å få en ny mini mamma-perm![]()

Tusen takk, ViktoriaHåper formen din blir bedre snart
Spennende med lillebrøster, 3 år mellom er jo perfekt![]()
Tusen takk, Viktoria
Ja, det blir veldig spennende det her altså! Har en liten frøken her hjemme som er veldig opptatt av at hun vil ha en lillesøster da venninna hennes i bhg har fått det og støtt og stadig er med og henter, så håper gleden blir stor når det endelig skjer
Har du fått noe mer svar ang operasjon, søkt noe ny jobb osv eller?