Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Gratulerer så mye! Min tass går ikke enda og det er et par mnd mellom våre. Veldig forskjellig de unga :)
Veldig forskjellig! Har skjønt at A er veldig tidlig ute. Men, sånn er det når ungen ikke sover vet du, mye mer tid på å trene på ting :p Hvordan er det med deg og lillegutt?
 
Veldig forskjellig! Har skjønt at A er veldig tidlig ute. Men, sånn er det når ungen ikke sover vet du, mye mer tid på å trene på ting :p Hvordan er det med deg og lillegutt?

Hehe :p går bra her :) han er som oftest blid heldigvis. Koser oss masse som foreldre, men er jo litt slitsomt også.. Er gøy å se hvor mye som skjer fra uke til uke nå!
 
1 år❤️

Ett år med glede og latter, frustrasjon og tårer, men aller mest: uendelig med kjærlighet!

Gleder meg til resten av mitt liv med vår lille solstråle og alt hun gir oss hver eneste dag ❤️
 
1 år❤️
Ett år med glede og latter, frustrasjon og tårer, men aller mest: uendelig med kjærlighet!

Gleder meg til resten av mitt liv med vår lille solstråle og alt hun gir oss hver eneste dag ❤️
Gratulerer så mye med 1 åringen :Heartred
 
Gratulerer med dagen til lillegull ❤️
 
Hipp hurra for 1 åringen deres [emoji7][emoji173]
 
Gratulerer så mye med 1-åring [emoji3590][emoji3590]
 
Gratulerer med dagen til lille jenta di [emoji173]️
Gratulerer så mye med 1-åring [emoji3590][emoji3590]
Gratulerer med ettåring i hus ❤️❤️
Hipp hurra for 1 åringen deres [emoji7][emoji173]
Gratulerer med dagen til lillegull ❤️
Gratulerer så mye med 1 åringen :Heartred
Tusen takk dere❤️ Ett år er stas, men jaggu slitsomt med selskap altså. Haha!
 
Gratulerer med 1-års dagen på etterskudd ❤️
 
Blåser støvet av denne dagboken bare for å lette litt på trykket jeg ikke føler jeg kan lette på i den nye dagboken på assistert.

Gravid med lillebrøster 8+3 og er like forsiktig som sist med håpet, og tør derfor ikke melde meg inn og dele på terminforum helt enda.
Men Gud i himmelen så kvalm og uvel jeg er! Ikke kastet opp enda, tvinger i meg kjeks og mat, ikke like flink på å drikke, da jeg blir kvalm av vann og ikke vil drikke for mye brus/juice. Men altså.. Fra få symptomer på at jeg i det hele tatt var gravid med A, så har jeg virkelig fått det denne gangen, og føler seriøst helt vilt med de som sliter med hypermesis. Hadde jeg hatt det, så vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av meg.

Å ha en 2,5åring i hus, med hjemmekontor og denne tilstanden er uforenlig. Nå har jeg holdt ut i hele forrige uke, liggi som et slakt hele helgen, og klarer ikke se for meg en ny arbeidsuke i denne tilstanden med det første, så i morgen ringer jeg legen for sykemelding. Håper jeg slipper å møte opp, ikke lysten på det når det også er smittemottak/legevakt på samme sted, kommer til å uttrykke tydelig følelsene rundt det der.

Håper de neste ukene karrer seg fort avsted, sånn at denne kvalmen forsvinner asap!!
 
Hvordan går det med deg nå?
Joda, ting virker å roe seg nå, takk som spør❤️ Jeg er ikke like mye kvalm, men er fortsatt fryktelig trøtt og sliten. Det henger nok sammen med blodtrykket som er lavt igjen. Er kommet til 11+1 så håper det skal gå seg til fremover nå. A er i bhg igjen og jeg er sykemeldt, så det er litt lettere å ta vare på seg selv! Hvordan er det med dere??
 
Joda, ting virker å roe seg nå, takk som spør❤️ Jeg er ikke like mye kvalm, men er fortsatt fryktelig trøtt og sliten. Det henger nok sammen med blodtrykket som er lavt igjen. Er kommet til 11+1 så håper det skal gå seg til fremover nå. A er i bhg igjen og jeg er sykemeldt, så det er litt lettere å ta vare på seg selv! Hvordan er det med dere??
Det blir vel bare bedre for en håpe. Så rart at graviditetene blir så forskjellige? :) Så bra at du fikk sykemelding!!

Alt vel her, har hjemmekontor fortsatt. Det funker greit nå som E er i barnehagen. Prøvde også ha hjemmekontor da barnehagen var stengt, det funka IKKE! Han ble bare sint og lei seg fordi jeg ikke "ville" leke med han.... Heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef. Så jeg konsentrerte meg om E og vi koste oss masse sammen! Nesten som å få en ny mini mamma-perm :)
 
Håper formen din blir bedre snart ❤️

Spennende med lillebrøster, 3 år mellom er jo perfekt :)
 
Det blir vel bare bedre for en håpe. Så rart at graviditetene blir så forskjellige? :) Så bra at du fikk sykemelding!!

Alt vel her, har hjemmekontor fortsatt. Det funker greit nå som E er i barnehagen. Prøvde også ha hjemmekontor da barnehagen var stengt, det funka IKKE! Han ble bare sint og lei seg fordi jeg ikke "ville" leke med han.... Heldigvis har jeg en forståelsesfull sjef. Så jeg konsentrerte meg om E og vi koste oss masse sammen! Nesten som å få en ny mini mamma-perm :)
Ja, veldig rart at det kan være så forskjellig! Lurer derfor på om det kanskje er en lillebror? :p

Åh! Så heldig du er med en så god sjef! Jeg hadde mye av samme problemet med A, så det ble alt for mye tid på IPad for hennes del for å prøve å få tid til å undervise elevene uten forstyrrelser. Ikke alltid det funket og elevene fikk seg en god latter :hilarious:

Hvordan er det med lille E da? Han vokser til han og tenker jeg? Dere har ikke tenkt på søsken?
 
Håper formen din blir bedre snart ❤️

Spennende med lillebrøster, 3 år mellom er jo perfekt :)
Tusen takk, Viktoria ❤️

Ja, det blir veldig spennende det her altså! Har en liten frøken her hjemme som er veldig opptatt av at hun vil ha en lillesøster da venninna hennes i bhg har fått det og støtt og stadig er med og henter, så håper gleden blir stor når det endelig skjer :D

Har du fått noe mer svar ang operasjon, søkt noe ny jobb osv eller?
 
Tusen takk, Viktoria ❤️

Ja, det blir veldig spennende det her altså! Har en liten frøken her hjemme som er veldig opptatt av at hun vil ha en lillesøster da venninna hennes i bhg har fått det og støtt og stadig er med og henter, så håper gleden blir stor når det endelig skjer :D

Har du fått noe mer svar ang operasjon, søkt noe ny jobb osv eller?

Blir spennende å se hvorvidt hun får en søster eller bror da :D Når får du vite?

Blir trolig operasjon 20/5. Søkt et par jobber (lite ute for tiden), men ingen napp foreløpig.
 
Back
Topp