Pp5 er avsluttet og ventingen i disse dager blir lang når man har ferie. Perioden har ikke vært lik de andre da el-slim har vært fraværende og el-test var svak fra cd7-13, økte i styrke cd14 (men var fortsatt ikke like sterk som kontrollen) og ble svak igjen cd15 og har vært svak siden. Hodet jobber på spreng og tankene blir mange. Måtte avslutte proverakur etter 2 dager da hodepinen ble for intens og kvalmen var uutholdelig. Vil bare få denne perioden overstått og få alt tilbake til normalen igjen....
Edit: Startet rett på blogging uten å presentere meg selv noe videre..
J28, vært aktiv prøver siden juli 2015.
Tidligere operert for cyster, men ikke hatt tilbakevendende etter lapraskopi.
Hatt celleforandringer, som kroppen bekjempet selv etter 4 år med oppfølging og på det værste grad cin2.
Sluttet på pilla september 2014, slet lenge med ustabile sykluser og fikk provera mot dette i oktober 2015.
Fikk beskjed i pp8 om at jeg ikke hadde eggløsning på noen av prøvene som ble tatt i forbindelse med provera.
Ble satt på pergotime som ga meg eggløsning tilbake etter 2 enkle runder, før det ble oppdaget nedsatt kvalitet hos mannen.
Hadde første ICSI forsøk i august'16, det endte i kjemisk og ingen på frys, et utrolig stort nederlag! Kastet oss ut i det og hadde andre ICSI forsøk i november'16. Dette endte negativt, men vi fikk to på frys etter noen ekstra dager med dyrking. Fikk dessverre ikke fryseforsøk og måtte i gang med vårt tredje ICSI forsøk i februar'17, som endelig endte i graviditet ❤
Edit: Startet rett på blogging uten å presentere meg selv noe videre..
J28, vært aktiv prøver siden juli 2015.
Tidligere operert for cyster, men ikke hatt tilbakevendende etter lapraskopi.
Hatt celleforandringer, som kroppen bekjempet selv etter 4 år med oppfølging og på det værste grad cin2.
Sluttet på pilla september 2014, slet lenge med ustabile sykluser og fikk provera mot dette i oktober 2015.
Fikk beskjed i pp8 om at jeg ikke hadde eggløsning på noen av prøvene som ble tatt i forbindelse med provera.
Ble satt på pergotime som ga meg eggløsning tilbake etter 2 enkle runder, før det ble oppdaget nedsatt kvalitet hos mannen.
Hadde første ICSI forsøk i august'16, det endte i kjemisk og ingen på frys, et utrolig stort nederlag! Kastet oss ut i det og hadde andre ICSI forsøk i november'16. Dette endte negativt, men vi fikk to på frys etter noen ekstra dager med dyrking. Fikk dessverre ikke fryseforsøk og måtte i gang med vårt tredje ICSI forsøk i februar'17, som endelig endte i graviditet ❤
Last edited: