Mine greier :)

Trone

Gotta love ebay
VIP
Her blir det lagt ut litt bilder fra oss :) Eller det blir vel min mage og evt utstyret vi kjøper etterhvert, hehe!

Det første graviditetstesten ble tatt kl 04.00, hehe!!

Og sånn var magen min i går 5+2. Orker ikke noe annet enn hipster på kveldene. Alt annet av undertøy strammer så sykt *fnis*

6+4.

10+0

Uke 11:

fine magehuset som skal huse et nytt lite menneske i mange måneder!!
Ganske utrolig å tenke på at vi kan gro små bebiser inni der altså.. tror jeg aldri helt kommer til å forstå det..

Rosa test = jente kanskje?
Min test var blå *ler*
(her leser vi tegn i alt og alle)

Hadde blå test med Isabell da, heheh!!!! *fnis*

Sjekk holdningen min! Ser ut som deeeeeen sløve holdningen, mens jeg faktisk ikke står så hengslete, hehe!!!

Ja, du får bare bli vant til tanten å bli tante igjen :)

Jeg tok den ut når jeg gikk gravid med Isabell. Jeg har en del strekkmerker rundt navlen fra før av og må bare se det an rett og slett underveis. Jeg var stooooooooooor når jeg gikk med Isabell, og hvis jeg blir sånn nå også må jeg ta den ut ja, hehe!!

Her er ett lite bilde fra ULen jeg var på i går.
Jeg har satt en liten firkant rundt spiren, selv om det ikke er så lett å se, hehe!! Jordmora zoomet ikke akkurat så fryktelig mye inn... Men vi skal høre med den jordmoren vi skal til på mandag igjen om hun/han kan zoome inn litt mer :)

Thomas synes han ligner på Trond - særlig på tickeren
*fnis*

Tenk hvis du hadde ligget der på benken og så sier damen:
"skal vi se.... 1.... 2.... 3..... 4.... hm.... *lete lete* 5 hjerter...."
[8D][8D][8D]

Sa til T at T mente ULbildet ( [;)]) liknet på han, hehe! "Som far som sønn, jeg er ganske stolt" er kommentaren hans, hahah!!!

5 hjerter ja. Det skulle tatt seg ut! "Heldigvis" er det for tidlig å vite om det er flere! Takk og lov, hahaha!!!!

ORIGINAL: Trone

Sa til T at T mente ULbildet ( [;)]) liknet på han, hehe! "Som far som sønn, jeg er ganske stolt" er kommentaren hans, hahah!!!

5 hjerter ja. Det skulle tatt seg ut! "Heldigvis" er det for tidlig å vite om det er flere! Takk og lov, hahaha!!!!

Det er det ikke.
Kan se flere fosteranlegg i første måneden og når hjertet/ne begynner å slå kan de se det helt tydelig!
Men om det evt er eneggede eller flereggede kan dem ikke se nei

såå fint bilde [:)] ser jo det egentlig ganske klart på det siste ul bildet [:)]
jeg gleder meg sånn jeg også :)) skal forlange bilde neste gang ja [;)]

ORIGINAL: *Smula*

Det er det ikke.
Kan se flere fosteranlegg i første måneden og når hjertet/ne begynner å slå kan de se det helt tydelig!

Da er det jo veeeldig merkelig at jeg til en hver UL har fått vite det er for tidlig da... Og opplevd selv at det er for tidlig til og med i uke 12 å oppdage om det er tvillinger...

ORIGINAL: t0mmelise

såå fint bilde [:)] ser jo det egentlig ganske klart på det siste ul bildet [:)]
jeg gleder meg sånn jeg også :)) skal forlange bilde neste gang ja [;)]

Ja, ikke vel!!! Fikk nytt bilde idag som jeg skal legge ut senere. Der ser man det som blir en arm faktisk!! Helt sprøtt!!! [:)][:)]

ORIGINAL: *Smula*

Det er det ikke.

Da er det jo veeeldig merkelig at jeg til en hver UL har fått vite det er for tidlig da... Og opplevd selv at det er for tidlig til og med i uke 12 å oppdage om det er tvillinger...

Da tror jeg ul-damen/mannen har tatt dop på jobb..
Det er rent tøys!

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14299659
[:)]

Jeg har tilgode å legge inn bilde fra den siste ULen jeg var på. Jeg skal også ta nytt magebilde til fredag, da er jeg 10 uker på vei :) Så legger ut alt da :)

Back
Topp