• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mine greier :)

ååååh, tantes stolte "lille" go'jente[:D][:D][:D][:D]

Jeg DØR av latter av den magen din altså!!
*setter igang med tegningen og planleggingen av de neonlyspyntastøttehjulene vi snakka om[;)]*

Så på magebildene mine - og på mine 22+4 bilder synes jeg vi er ganske så like[8D]
Kan finne bilde senere!

Jeg var tilbake i bloggen din å kikket tidligere i helgen *fniiiiiiiiiiis* Heheh!!!!!
Ja, du bør absolutt lage trilla! Vaktlederen min var heeelt enig i at du måtte mekke en. Helst før sommeren var over, hahahahhahahah!!!!!!!!!!!

Er hun ikke skjønn vel!! *smeltesmelte* Er utroooooolig stille i huset uten hun hjemme!! Hun s a til meg før hun reiste avgårde at " Mamma, du må ikek bli sint på meg hvis jeg ikke kjenner deg igjen når jeg kommer hjem, for jeg tror magen din har vokst superdupersørenmegmye når jeg kommer hjem!!" Hehehe!!!

22+4

Helst før sommeren er over ja??
Ja får hive meg rundt og mekke litt nedi boden jeg da!

Nå har jeg gjort litt research her..
Synes dette ser ut som starten på noe lovende!

og med denne bøylen til magen:

Utformingen manger jo seff - designen kommer litt etterhvert!
Men må jo ha fundamentet klart først vettu!
[8D]

Snakk om å måle mager ja, hahaha!!!! MEN det kan jo hende at det stopper helt opp hos meg da! At jeg ikke blir like stor som sist. Noe jeg i grunn håper jeg slipper, hahahah!!!

Den så jo veldig bra ut den da!!! Likte løsningen til magen :) Men hva med meieriene da? De burde kanskje ha noe ekstra støtte enn bare magen? Eller?

Meieriet ordner vi lett:

Litt sånn som dette, bare ikke helt ned da.. det kan jo bli litt vanskelig å bøye seg og særlig under fødselen er vel dette litt upraktisk.. Men en kortvariant funker!

Bare å klippe hull til brystvortene når melken kommer!

Forresten - sjekk hva jeg fikk opp når jeg søkte på gaffa tape.. Skal man le eller grine?

Gaffa er bra!! Hehehe!!! [:D][:D] Blir sikkert helt greit når jeg skal rive av gaffaen da, hihih!!!
Midterste bildet får jeg ikke opp.
Siste bildet er jo genial barnevakt!!!! Bingo!! HeheH!!! ( Ops, må jo passe på hva jeg sier her inne, ellers blir det jo ramaskrik [;)][;)] )

*Fikk opp midterste bildet nå, hhahahahahahahahahahahahahahahahhaa!!!!!!!!!!!!!!!!!*

ORIGINAL: slikkepinn

Du har en kjempesøt datter. [:)]

Åhhh. Takk skal du ha [:)] Hun er min lille øyensten [:)][:)][:)][:)] Som vet hva hun vil i livet, heheh!!! Og hun gleder seg som baaaaaare det til å bli storesøster nå :) :) :)

så fiiin mage du har.... [:D]

ORIGINAL: Trone

Sånn så snuppa ut når hun hadde åpnet overraskelsen fra oss :) Hun var helt i hundre, hehe!!
Jeg har også lagt ut nytt magebilde i hovedinnlegget.

hvor har du funnet denne skjorta? jeg vil også kjøpe sånn [:D]

Heia! :)

Tskjorten er kjøpt på H&M for lenge siden, og så skrev jeg bare for hånd på [:)][:)][:)][:)] Brukte hvit tusjpenn og skrev over ett par ganger [:)][:)][:)][:)][:)]

fiiin mage[:D]

Heisann Trone [:)]
fiiine magen du har fått da [:)][:)][:)] heldig,skikkelig babymage jo :))
herlige datteren din :)) og søt t skjorte hun hadde[;)]

Så utrolig fin gravidmage du har Tone!!

/N

Åh dere er vel skjønne dere! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] Føler magen har stagnert siden uke 12 nå vi. Syntes ikke den har vokst i det hele tatt, selv om det er andre som sier det. Men så lenge det er en velskapt baby inni der, så spiller det ingen rolle for oss, hehe!!

Back
Topp