Mine erfaringer med BBhugme

Jeg har hatt denne lenge pga problemer med ryggen. Men har tatt den i bruk igjen nå pga smerter i bekkenet. Den er helt fantastisk!!
Tilogmed mannen liker å sove med den :p :p

Veit ikke hva det er jeg! Tror jeg må Google det litt senere. Sist sov jeg med ei stor dyne mellom beina fordi jeg fikk noe ubehag i bekkenet iløpet av natten. Så kanskje noe sånt er for meg?

Veit ikke hva det er jeg! Tror jeg må Google det litt senere. Sist sov jeg med ei stor dyne mellom beina fordi jeg fikk noe ubehag i bekkenet iløpet av natten. Så kanskje noe sånt er for meg?
Det er en "pølsepute".
Kan strammes i begge ender for å bli mer fyldig :)
Legges mellom ankler, knær og under hode. Da får du en perfekt stilling uten belastning :)
Kan også brukes som babynest, ammepute, data/tvpute mm.
Helt GENIAL ;) ;)

Hmmmm... Den skal vurderes! :):)

Jeg sover allerede med en tjukk dunpute mellom beina, så vurderer å gå til innkjøp.

Åja, haaahaha! Trodde det var dopplere det var snakk om. Skylder på gravidhjernen, herlighet. Putene er dyre alle veier desverre.
Ser d! Nesten uforskammet dyr, på lik linje m andre gravide/baby-ting!!O.o synes forresten 400 var en passende pris, om noen tar forslag :p:)

Ser d! Nesten uforskammet dyr, på lik linje m andre gravide/baby-ting!!O.o synes forresten 400 var en passende pris, om noen tar forslag :p:)
Du sier noe! Helt enig i at det er en mye bedre pris. Kanhende de har på ebay til billigere penge?

Tror forresten at mye annet babyutstyr er mye billigere i tyske nettbutikker. Kan hende de har pute også?

Back
Topp