Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en "pølsepute".Veit ikke hva det er jeg! Tror jeg må Google det litt senere. Sist sov jeg med ei stor dyne mellom beina fordi jeg fikk noe ubehag i bekkenet iløpet av natten. Så kanskje noe sånt er for meg?
Kjøpes kun på nett? Koster?
På angelsounds.no koster de fra 400 kr.Kjøpes kun på nett? Koster?
Har du en lenke? Finner kun dopplere på den siden..På angelsounds.no koster de fra 400 kr.
Åja, haaahaha! Trodde det var dopplere det var snakk om. Skylder på gravidhjernen, herlighet. Putene er dyre alle veier desverre.Har du en lenke? Finner kun dopplere på den siden..
Ser d! Nesten uforskammet dyr, på lik linje m andre gravide/baby-ting!!Åja, haaahaha! Trodde det var dopplere det var snakk om. Skylder på gravidhjernen, herlighet. Putene er dyre alle veier desverre.
Jeg kjøpte min på flust.noBetalte 1299 inkludert frakt.
Når kjøpte du? De koster 1399kr nå på flust.
På angelsounds.no koster de fra 400 kr.
Fant rabatten jeg ogsåSøkte opp en rabattkode på nettet. Ga 100 ,- i avslag![]()
Du sier noe! Helt enig i at det er en mye bedre pris. Kanhende de har på ebay til billigere penge?Ser d! Nesten uforskammet dyr, på lik linje m andre gravide/baby-ting!!synes forresten 400 var en passende pris, om noen tar forslag
![]()