Mine bilder om ein flott tid

ikke lenge igjen til en skikkelelig babymage nå :):):):)

ORIGINAL: tigergirl

ikke lenge igjen til en skikkelelig babymage nå :):):):)

Begynner å ligne noko[:D][:D][:D]  Tusen takk[:)][:)][:)]

Da har eg fått tatt nytt bilde, håper dere vil sjå og gi meg ein kommentar[:D]

åååå så heldig du er svartengel :))) ser en skikkelig utvikling her :) begynner å få litt baby mage jeg også :) det er jo så gøy :)
kjeeempe fine baby huset ditt

ORIGINAL: t0mmelise

åååå så heldig du er svartengel :))) ser en skikkelig utvikling her :) begynner å få litt baby mage jeg også :) det er jo så gøy :)
kjeeempe fine baby huset ditt

Tusen takk, du er ei herleg dame[:D][:D][:D][:D][:D][:D]  Ja eg begynne å lure om eg ikkje er ni uker og tre dagar likevel[8D]

ja magen din er blitt skikkelig fin:) Lillingen har det super godt inni der:)

ORIGINAL: Lindafa1

Sååå fine ting mamsen din hadde kjøpt da [:)] Og du begynner å få den flottesen maven, heldiggrisen*misunnelig[8D]*

Ha en kjempe fin helg videre[:)]

Tusen takk for det[:D][:D] Ja magen er skikkeleg sprettet ut den[:D][:D] God helg vidare til deg også[:)][:)]

ORIGINAL: tigergirl

ja magen din er blitt skikkelig fin:) Lillingen har det super godt inni der:)

Ja eg merker godt at den koser seg inni der[:D][:D]

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg synes det siste bildet er så fint. Begynnende babymage. [:)][:D]

Kjem nytt bilde til søndag, og da vil du sjå enda meir. Men ja, det er noko som skjer med magen[:)] Tusen takk[:)]

Så fin mage ;) Du er kjempe heldig som begynner og se det, så koselig.. jeg er 11 + 4 nå, men ser ikke noe forskjell, føler meg bare feit :P 

ORIGINAL: AnTho

Så fin mage ;) Du er kjempe heldig som begynner og se det, så koselig.. jeg er 11 + 4 nå, men ser ikke noe forskjell, føler meg bare feit :P 

Tusen takk[:)] Om det er noko trøst, eg føle meg litt feit utover dagen/kvelden eg også[:)]

Ja, om ikke lenge så sitter vi begge der med den liten en i armene våre [:D] 

ORIGINAL: Prikka83

Ja, om ikke lenge så sitter vi begge der med den liten en i armene våre [:D] 

Stemmer det snuppa og så kan me trille tur ilag, og tenk på neste 17mai du[:D][:D][:D][:D]

Fiiiiiine magen din [:)][:)][:)][:)] Legger du ut bilde hver søndag?? (da skal jeg jammen følge med hver søndag)[;)]
skal få lagt inn bilder i dag eller i morgen jeg også, begynner jo å komme en skikkelig tut jo [:D]
gøy at du tar for hver uke [:)]

ORIGINAL: t0mmelise

Fiiiiiine magen din [:)][:)][:)][:)] Legger du ut bilde hver søndag?? (da skal jeg jammen følge med hver søndag)[;)]
skal få lagt inn bilder i dag eller i morgen jeg også, begynner jo å komme en skikkelig tut jo [:D]
gøy at du tar for hver uke [:)]

Det blir tatt bilder kvar søndag, eller oftare om eg syns magen endre seg masse[:D][:D] Eg skal prøve å legge ut kvar søndag ja.

Ja eg har fått fine mage[:)][:)] Og eg hadde litt ekstra vekt frå før, så trudde magen min ville ta lang tid men.

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Man kan lett se utvikling fra første bildet og til nå. All grunn til å være stolt av den magen. [:)][:D] 

Eg er veldig stolt av flotte magen min, koser og stryker på den hele tida me[:)][:)]

Back
Topp