Mine bilder om ein flott tid

Da er det lagt ut magebilder 15+4[:)][:)][:)] Ser dykk noko forskjell?? [:)][:)][:)]

Flotte magebilder frøken fryd ! [:D] Snart så er vi ute å triller på babysene våre *HURRA*  [:D]

ORIGINAL: Prikka83

Flotte magebilder frøken fryd ! [:D] Snart så er vi ute å triller på babysene våre *HURRA*  [:D]

hei!!!

Håper dere alle har det bra, kjedelig å lese om jordmor trådene dine, ang bmi, herregud sier bare jeg. Men vet at du ikke gir deg:)

Ellers miss you) venter på tr, skal starte opp med første sprøyte forsøk, så spennende høst på oss, har fått resept på hele tre forsøk, så kanskje alle gode ting er 3:)

kos dere videre! Flinke Skolejente :)

ORIGINAL: tigergirl

hei!!!

Håper dere alle har det bra, kjedelig å lese om jordmor trådene dine, ang bmi, herregud sier bare jeg. Men vet at du ikke gir deg:)

Ellers miss you) venter på tr, skal starte opp med første sprøyte forsøk, så spennende høst på oss, har fått resept på hele tre forsøk, så kanskje alle gode ting er 3:)

kos dere videre! Flinke Skolejente :)

Savna alle på FS eg.. Lykke til vidare med prøvinga deres[:)][:)]  Ja eg er ikkje imponert av jordmora slik sett, men hu var flink på andre ting [:)]

Jeg oppdaterte nettopp mine bilder også. [:)][:D]

Det var en mage det. Og så finfinfin du er i rødt, selv om jeg ikke kan se hele deg. [8D]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Jeg oppdaterte nettopp mine bilder også. [:)][:D]

Det var en mage det. Og så finfinfin du er i rødt, selv om jeg ikke kan se hele deg. [8D]

Rødt er virkeleg min farge[:)][:)]  Tusen takk[:)][:)]

Nytt magebilde og bilder av klær eg handla på ultralyd dagen. Skal legge til ultralyd bildene no[:)][:)]

Hun er kjempenydelig.  Jeg er overrasket over at man får så klare bilder. Så søte ting du har kjøpt til den lille jenten din også. [:)]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Hun er kjempenydelig.  Jeg er overrasket over at man får så klare bilder. Så søte ting du har kjøpt til den lille jenten din også. [:)]

Tusen takk[:D][:D] Og dei bilda har eg tatt nye bilder, med mobiltelefonen min, så eg var redde dei vart dårlege[:)][:)]  Ja eg falt heilt for dei klærna, men det er jo alt fint som var på Kappalh også, ganske skuffande. [:)][:)]

Back
Topp