Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i uke 7/8 og merker mindre symptomer. Ikke ømme bryster eller kvalm. Håper det fortsatt er liv!hei!
Er i uke 9+1 idag, og har mindre symptomer! Blir jo litt stressa men håper jeg bare er heldig! Flere i samme sko?
Tror det ene er like normalt som det andre! Plutselig er synptomene tilbake, eller så er du kanskje heldig å være ferdig med det verste
får bare satse på at dette går rette veienJeg bestilte tul pga akkurat det samme. Både kvalmen og ømme pupper forsvant, men alt var bra inni der...hei!
Er i uke 9+1 idag, og har mindre symptomer! Blir jo litt stressa men håper jeg bare er heldig! Flere i samme sko?
Ikke annet enn litt ømme brystknoppen og dårlig matlyst... kvalmen er fortsatt borte..Hvordan går det med dere! Er symptomene tilbake?
Skjønner deg, men når man har opplevd å miste i ma så er det så betryggende med symptomer. Jeg er så redd dette er en ny ma siden jeg ikke føler meg grabid. Er 9+3 i dag.Hadde jubla som en gal av mindre symptomer nå! Jeg er 9+5 og sengeliggende![]()
Skjønner jeg kjempegodt!Hadde jubla som en gal av mindre symptomer nå! Jeg er 9+5 og sengeliggende![]()
Skjønner deg, men når man har opplevd å miste i ma så er det så betryggende med symptomer. Jeg er så redd dette er en ny ma siden jeg ikke føler meg grabid. Er 9+3 i dag.
Skjønner jeg kjempegodt!
Jeg er bare bekymret av meg, var så dårlig forrige svangerskap...
TakkHar absolutt forståelse for det altså. Krysser fingrene for at det går bra selv uten mange symptomer![]()
så får vi håpe dine roer seg litt og at du kan få føle deg bedre snart