Mindre symptomer uke 9+1

Invent26

Flørter med forumet
Julibarna 2019
hei!
Er i uke 9+1 idag, og har mindre symptomer! Blir jo litt stressa men håper jeg bare er heldig! Flere i samme sko?

Den endrer seg ofte rundt uke 10 tror jeg de sier.

Opplevde det samme med 2.mann og googla som en gal, da fant jeg mye om at det er vanlig at det roer seg rundt ca uke 10.

Uke 11 fikk jeg alt tilbake for min del

Jeg er 9+1 og føler meg bare verre :depressed: Tror det ene er like normalt som det andre! Plutselig er synptomene tilbake, eller så er du kanskje heldig å være ferdig med det verste

Er 9+2 og føler jeg har svakere symptomer selv :wtf: får bare satse på at dette går rette veien

Fra uke 9 er det morkaka som tar over for hormonproduksjon og for mange er dette nok til på mange av symptomene forsvinner. Fra uke 12-14 begynner HCG å synke og det vil også være med på å forbedre alle sympromene

Last edited:
Er visst ganske vanlig. Er 9+2 selv og bedre i dag selv :) Har ikke vært på TUL, men skal om litt under to uker :)

Mistet så og si alt av symptomer i uke 8. Ble også bekymret men alt var bra med mini <3 Er nå begynt på uke 10 og alt er tilbake :depressed:

Jeg er 9 +3 og er heldigvis i god form. Det jeg har av symptomer er ømme pupper, dårlig matlyst og brekker meg lett, veldig trøtt på kvelden.

Samme her! Er på dag 9+4 i dag, og har gradvis "våknet" de siste dagene. Er ikke like trøtt lenger, og mindre kvalm. Puppene er også mindre vonde. Men jeg blir fortere sliten enn vanlig, og hvis jeg blir for sliten, er ikke tårene langt unna.. men slik er det vel!

Mistet alle symptomer på søndag og fikk skikkelig panikk, har vært så kvalm og sengeliggende i 3 uker, så plutselig var alt over?

Neida, alt kom tilbake på mandag.... men det var godt med litt opphold til å spise og føle seg normal igjen. Nyt det og prøv å ikke stress, det går som regel bare bra♡

Hadde jubla som en gal av mindre symptomer nå! Jeg er 9+5 og sengeliggende :(
Skjønner deg, men når man har opplevd å miste i ma så er det så betryggende med symptomer. Jeg er så redd dette er en ny ma siden jeg ikke føler meg grabid. Er 9+3 i dag.

Skjønner deg, men når man har opplevd å miste i ma så er det så betryggende med symptomer. Jeg er så redd dette er en ny ma siden jeg ikke føler meg grabid. Er 9+3 i dag.

Har absolutt forståelse for det altså. Krysser fingrene for at det går bra selv uten mange symptomer :)

Skjønner jeg kjempegodt!
Jeg er bare bekymret av meg, var så dårlig forrige svangerskap...

Ikke sant. Jeg er ikke så bekymra av meg, og tror på at det kommer til å gå bra (mulig en smule naiv, men…).
Jeg var også veldig dårlig sist, og hadde håpet å slippe litt billigere unna nå.. men ser ikke akkurat sånn ut. :/

Back
Topp