Mindre liv?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har siste uken hatt en skikkelig sprellefrøken i magen. Men siden fredag har det vært ganske stille. Kjent henne litt, men det er minimalt i forhold til hva det var. Selv i går når jeg var i bursdag og spiste masse kake, så ble det ikke liv. Kjente henne litt i går kveld, men det var det... Andre som har opplevd dette? 19+3 i dag...

Samme her. Det er fordi jeg har morkaken på fremsiden, så det kommer helt ann på hvor hun sparker om jeg kjenner det eller ikke.

Har morkaken bak, noe som gjør meg mer bekymret. Håper hun bare ligger med ryggen ut og sparker innover...

Går litt i perioder.. Min har jeg og merket lite til den siste uka.. Men jeg har vært MYE stresset og trist og dermed opptatt av andre ting. Har nok hatt innvirkning på babyen

Skjønner bekymringer, jeg har hatt det flere ganger på den måten. Disse små turner rundt og legger seg på ulike måter som kan forandre bevegelsesmønsteret og kraft så du kan nok ta det helt med ro ;) det er heller ikke før uke 28 (tror jeg) at en "skal" kjenne bevegelser hver dag.. Om det vedvarer over flere dager kan du jo ringe, men tror nok du kommer til å kjenne henne mye igjen in no time :)

Jeg gjetter at hun bare har lagt seg litt annerledes enn vanlig, har også hatt sånne dager innimellom og vært fryktelig bekymret. Tror hun har sparket innover da. Så kommer plutselig sparkene igjen! :) men er du veldig bekymret skader det jo ikke med en ekstra sjekk.

Går litt i perioder.. Min har jeg og merket lite til den siste uka.. Men jeg har vært MYE stresset og trist og dermed opptatt av andre ting. Har nok hatt innvirkning på babyen
Hvorfor er du så trist???

Har siste uken hatt en skikkelig sprellefrøken i magen. Men siden fredag har det vært ganske stille. Kjent henne litt, men det er minimalt i forhold til hva det var. Selv i går når jeg var i bursdag og spiste masse kake, så ble det ikke liv. Kjente henne litt i går kveld, men det var det... Andre som har opplevd dette? 19+3 i dag...

Haha! Akkurat sånn har helga mi vært også! Det starta på torsdag hos meg, da ;) Var litt småbekymra innimellom, men i dag var det fullt kjør igjen ;)

Det har vært mindre liv her også i helgen. Fredag var det litt før lunsj, lørdag ett spark rundt midnatt og i dag to spark på ettermiddagen. Så lenge det ikke går veldig lang tid uten noe liv er jeg ikke bekymret. De små sover jo mye, og er våkne når vi sover :)

Kjenner det er litt godt at det ikke bare er meg. For da er det ganske normalt. I dag har lille frøken vært aktiv igjen, og da blir mammahjertet rolig ;) Sikkert årets morsdagsgave, masse spark ;)

Back
Topp