Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte fødenhar vært på ctg registrering og alt så fint ut, baby har bare snudd på seg ;-)
Ringte fødenhar vært på ctg registrering og alt så fint ut, baby har bare snudd på seg ;-)
Uff, hvordan går det nå?Samme her. Har kun kjent et spark i hele dag. Prøvd og vekke henne uten og lykkespratet med føden så nå skal jeg spise noe søtt og ligge på sofaen i 30 min. Kjenner jeg ikke noe da så skal jeg ringe opp igjen. Veldig beskymret for når har jeg liggi i 20 min og ingen bevegelse
![]()
Så bra!Ringte fødenhar vært på ctg registrering og alt så fint ut, baby har bare snudd på seg ;-)
Drt var jo godt. Bra de tar oss på alvor!!Da har vi også vært på sykehuset for en liten sjekkalt sto bra til med lille i magen. Fikk ultralyd, bra med fostervann og bevegelse. Også veldig fin hjerterytme
jeg har morkaken forran så hu hadde bare brukt den som sparke pute he he. Kjent masse spark etter sykehus besøk, det er jo typisk he he
![]()