Mindre kvalm - panikk!!

Tullerulle

Forelsket i forumet
Har blitt mindre kvalm sånn utover dagene, fremdeles dårlig når jeg står opp. Men nå klarer jeg jo å spise mat i løpet av dagen. Får jo helt panikk for at noe skal være galt jeg! :P Er jeg bare gal eller?

Jeg var kvalm i en uke, å har ikke vært mer kvalm etter det. Men har fortsatt veldig ømme pupper og strekking i magen av og til, så regner med alt er bra:)

Er bare så usikker frem til UL i uke 12 jeg nå, er det noen der inne?

Er lett å bli usikker i disse ukene. Jeg var sengeliggende i 4 dager sist uke.. Plutselig over natta ble jeg bedre (kastet ikke opp, men var kvalm). Da var jeg sikker på at min manglende matlyst hadde drept fosteret og at jeg derfor var blitt bedre.. Hadde en doppler og fant heldigvis hjertelyd.. Poenget mitt er at som gravid (spesielt de første 12 ukene) da er jeg CRAZY! Og tror mange blir det :P

Eg trur eg e på kanten til å bli GAL sjølv. puppane e ikkje så ømme som dei var i forrige veke ( men det har vert litt opp og ned med ømheten heile tida) og e nesten ikkje kvalm lenger. Blir rett og slett dritredd! men eg lese jo her at det e normalt, det klare heldigvis å roe nervane litt :)

Kjenner meg så igjen i disse beskrivelsene om å bli bekymret (gal er kanskje mer beskrivende). Er jeg kvalm, så klager jeg over at det er ubehagelig, men med en gang kvalmen forsvinner så blir jeg engstelig og vil at den skal komme tilbake:) Ømme bryster er ikke like plagsomt syns jeg, så jeg håper bare det blir værende stabilt ihvertfall til uke 12 når ting er litt tryggere.

Eg trur eg e på kanten til å bli GAL sjølv. puppane e ikkje så ømme som dei var i forrige veke ( men det har vert litt opp og ned med ømheten heile tida) og e nesten ikkje kvalm lenger. Blir rett og slett dritredd! men eg lese jo her at det e normalt, det klare heldigvis å roe nervane litt :)

Jeg hadde det akkurat likt, ikke ømme pupper lengre, ikke kvalm, ikke fryse lengre - var helt sikker på at jeg hadde mistet igjen (har mistet 2 ganger tidligere), så jeg 'gråt' meg til en tidlig ul hos legen. Holdt på å bli gal av å sjekke dopapiret hver gang jeg hadde tisset. Jeg stålsatte meg for at det ikke var noe der, men det var det! Var på ul i går, og det var til og med to stk. Så jeg kan skrive under på at avtagende symptomer ikke betyr noe som helst!!! :)

Jeg hadde det akkurat likt, ikke ømme pupper lengre, ikke kvalm, ikke fryse lengre - var helt sikker på at jeg hadde mistet igjen (har mistet 2 ganger tidligere), så jeg 'gråt' meg til en tidlig ul hos legen. Holdt på å bli gal av å sjekke dopapiret hver gang jeg hadde tisset. Jeg stålsatte meg for at det ikke var noe der, men det var det! Var på ul i går, og det var til og med to stk. Så jeg kan skrive under på at avtagende symptomer ikke betyr noe som helst!!! :)

Det var godt å høre! Har sånn ekkel følelse i kroppen fordi eg er så redd for at det skal gå gale!
Gratulerer med to stk! så koselig :)

Back
Topp