Tullerulle
Forelsket i forumet
Har blitt mindre kvalm sånn utover dagene, fremdeles dårlig når jeg står opp. Men nå klarer jeg jo å spise mat i løpet av dagen. Får jo helt panikk for at noe skal være galt jeg!
Er jeg bare gal eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg trur eg e på kanten til å bli GAL sjølv. puppane e ikkje så ømme som dei var i forrige veke ( men det har vert litt opp og ned med ømheten heile tida) og e nesten ikkje kvalm lenger. Blir rett og slett dritredd! men eg lese jo her at det e normalt, det klare heldigvis å roe nervane litt![]()
Jeg hadde det akkurat likt, ikke ømme pupper lengre, ikke kvalm, ikke fryse lengre - var helt sikker på at jeg hadde mistet igjen (har mistet 2 ganger tidligere), så jeg 'gråt' meg til en tidlig ul hos legen. Holdt på å bli gal av å sjekke dopapiret hver gang jeg hadde tisset. Jeg stålsatte meg for at det ikke var noe der, men det var det! Var på ul i går, og det var til og med to stk. Så jeg kan skrive under på at avtagende symptomer ikke betyr noe som helst!!!![]()