Mindre aktivitet i magen??

ORIGINAL: lindaen

Japp.. Hele jula.. Å ingen informasjon har jeg fått heller.. Man tenker seg jo ihjel til slutt.. Jeg vet jo hva det kan bety når babyen er for liten, da får den ikke nok næring.. Men hodet? Betyr det at den har noe feil med hjernen? Du aner ikke alt hva man klarer å tenke ut når mørket legger seg.. *sukk*

aner litt, jo.. [8|]

Lurer veldig på "hva jeg har gjort galt"..
tenker mye på hvorfor det skjer MEG.. osv..

Japp.. Natta er min verste fiende for tida.. Heldigvis så holder samboern seg våken til jeg har sovnet sånn at jeg ikke trenger å ligge alene å tenke.. Det er helt deilig da.. Blir sliten av all den tenkinga.. Gleder meg bare til 3 juledag kommer slik at vi får se at alt er normalt og ingen grunn til bekymring[:)]

De vil nok ha deg/dere inn til sjekk, slik at de kan følge med. Trenger jo ikke å være noe alvorlig i veien likevel! Men forstår at dere er bekymret. Er jo tross alt et etterlengtet liv det er snakk om, så det skulle nesten bare mangle at vi ikke blir urolige dersom ting ikke er helt som det skal! Men likevel; hører jo historier om leger som sier at babyen er liten, og så kommer DEN krabaten ut! De kan ta feil! [:)]

Takk for det.. Det er nok som du sier.. de vil bare sjekke..

Tenker at Lindaen og jeg får kjempefine babyer som er akkurat passe store og med fine proporsjoner[;)]

Jepp!!!! [:D] nå er det jo så kort tid igjen at det som er gjort til nå, det er gjort! Ingenting krise nå lenger! Ligger en fiks ferdig baby der inne, som bare skal legge på seg litt, og så komme ut og hilse på mor og far! Og resten av verden. Som skal dulles med, bades og mates, snakkes med og nusses på.... [:)]

fiks ferdig, ja. . men det var det med å legge på seg, da[8|]

håper h*n gjør det..
skal iallefall få nok mat av meg!
-nå går jeg og spiser![;)]

[:D] jeg har vært ganske flink med spisinga mi disse 9 månedene, men nå tar det litt av.... Nå spiser jeg AKKURAT det jeg har lyst på! Siste sjanse.... [8D] er ikke sulten, har bare lyst på mat.... Spesielt på arbeid.... Og blir vel ikke bedre når jeg skal gå hjemme!!!!!!

Hei Grete71 og Fiorelina!!

Vil bare ønske dere lykke til, det går sikkert helt fint og alt er nok bare bra[:D][:D]
Krysser fingre.
Men syns du Grete71 måtte vente lenge...

takk løven[:)]

Hopper inn og deler ut lykkeklemmer til januarmammaer som må bekymre seg. Ikke moro og høre. Tenker på dere og krysser fingrene. Jeg får vel se på meg selv som velsignet som får et stort barn igjen.

Klemmer fra meg til dere.

Takktakk..
Ja, du får se på det som en velsignelse at barnet ditt ikke har problemer med veksten[;)]

Er ikke noe gøy å gå rundt og mistenke seg selv for å sulte sitt eget barn[:(]

Du får ikke lov å tenke slik!!!!!!!! Kjære deg lille venn.... Kroppen styrer seg selv, den. Og bebisen krever og krever av kroppen vår. Får den ikke alt den trenger så er det ikke din feil! Den får nok det den trenger!!!! [;)]

Jeg vet.. mannen min ble helt fortvila i går da jeg bare gråt og gråt i timesvis fordi jeg trodde at jeg sulta barnet.. han visste ikke HVA han skulle si for å trøste meg, stakkars[8|]

Uff, du må ikke tenke slik. Du kan jo bli helt tullerusk av slik! [:)] må ikke gjøre deg selv og andre vondt med å tenke slik. Det var da voldsom med "slik"'er jeg skulle skrive da... [8D]

Fiorelina da. Ikke tenk i de baner. Det kan da være tusen grunner til at det er slik og en av de kan jo være at legene tar feil. At det bare ser slik ut. Du har slik flott mage som meg og har ingen skyld i noe som helst.
Ikke vær lei vennen. Tenker på deg og nurket ditt. Bare vent så kommer h*n ut og er det nydligste i verden. Og helt perfekt slik alle babyer er.
Klemmer fra meg

Jeg PRØVER å ikke tenke sånn.. men det er jammen ikke lett, da[8|]

Håper de finner ut at alt er bra på mandag, så jeg får lov å reise til Stord i jula og feire med familien, og får føde på Stord i Januar som planlagt[8|]

Stakar deg som går med de tankene. Du har ikke gjort noe som helst galt, kan vær bare den lille inni magen ikke vil bli så stor liker seg som en liten baby. [;)]
Men det er lett for å tenke på hva jeg kunne ha gjort annerledes husker selv sist.
Men skal love deg det er ikke noe vi kan gjør. Tror du skal få komme deg over neste år.
Krysser iallefall alt jeg har for det [:D]

Trøste klem til deg fra meg [:D]

tusen takk for trøst, Linni, sånne svar er gode å få![:D]

Glad jeg skal til jordmor i morgen så jeg får sjekka at babyen har det bra. Han sparker ikke så mye lengere og jeg er ikke sikker på om det bare er grunnet plassmangel.
Klem

Her sparkes det heller ikke like mye som før, i tillegg varierer aktiviteten fra dag til dag. Men av erfaring tror jeg det er plassmangel. Det blir dump istedenfor kræsj bom bang liksom [;)]

Back
Topp