Mindre aktivitet i magen??

godt de tatt seg opp Grete71[:D]
har også hatt følelsen av at brystkassa kommer opp gjennom halsen, lite behagelig vil jeg si[8|]
i natt hadde han en skikkelig aktiv time.. lå å tittet på magen, og plutselig kom et fot til syne.. det var heeeeeeelt ekstremt må jeg si.
så bitteliten og søt..
for et fint navn du har valgt[:)]

Takk! [:D] Det er pappa'n som har bestemt navnet.... Det hadde han bestemt lenge før han traff meg, [:)], og i tillegg bestilte han gutt! Og gutt blir det, og jeg klager ikke på navnet. [:D] kanskje jeg får bestemme "neste gang"....?! [:D]

Jeg har ikke klart å se om det er en fot eller arm som beveger seg enda. Har vel litt med polstringen å gjøre...?? [&:]

hehe[:D] heldig med bestillingen sin der ja.. morro!!
har nå rikelig med polstring jeg også skal jeg innrømme. har vel med hvor hard dem strekker disse små bena sine.. opplevde ikke det da jeg gikk med jenta mi.

Skal sjekkes kl.13.30 i dag.. [:-]

håper alt er bra[8|]

Jeg synes jeg kjenner et lår av og til....?! Og har faktisk syntes å kjenne tærne en gang...? Det var i hvert fall noe rart der inne.... [:)]

Så bra at du fikk så fort. Ønsker deg lykke til [:D][:D][:D] Alt er nok i skjønneste orden skal du se.

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Skal sjekkes kl.13.30 i dag.. [:-]

håper alt er bra[8|]

hehe, ja det skal du ikke se bort fra.. knær og albuer er vel også noe man kan kjenne godt[:D]

fiorelina, jeg skal krysse fingre og tær for deg!!
det går nok så fint skal du se[:)]

Kom til å tenke på en ting da jeg kjørte på arbeid i dag. Jeg skrev at Vetle hadde vært litt roligere i det siste, men at det nå hadde tatt seg opp igjen. Jeg har jo vært forkjølet og hostet masse den siste 1,5 uken.... Og det er vel klart at bebisen også merker dette? At mor ikke er helt i toppform, liksom? Nå er jeg nesten helt god, hoster bare litt sånn av og til, og i HELE GÅR KVELD holdt han gangen!!!!! [:)]

Hver gang jeg knasker isbiter blir det hvertfall bevegelse [:D] . Ikke noe rart, blir jo underlig til bråk..

Jeg hadde masse kynnere i går som verket veldig bak i ryggen. Da merka jeg godt med liv for det stresser vel de små opp???

Vil tro de merker det. Er jo sammentrekninger, og da blir det vel trangere der inne??? Stakkar små..... [:)]

Synes så sund på de når jeg ser bilder de ligger jo nesten som en ball [&o]
Må bli godt å komme ut å strekke ut kroppen [;)]

Jamen stakar, tenk å ligge sammenkrøllet såå lenge, og så plutselig skal de bli skvist ut gjennom den trange passasjen!!!!! Ikke rart de gråter!!! [&:] vi har jammen ingenting å klage over.... [:)] [;)]

barnet er lite, men det ser ut som h*n har det bra.

- blodstrømmen gikk fint gjennom navlestrengen, og det var fin mengde fostervann..

Skal tilbake neste mandag (19.des) for å sjekke at den lille har vokst normalt denne uka,
ellers må det kansje mer drastiske tiltak til[8|]

litt nervøs mamma, ja!

-men de sa at det så ut som barnet har det bra[:)]

Er så sant men er rart at de kommer seg ut av det lille hullet og lika heile da [&:]

Håper den lille har vokst litt til neste uke sånn du kan gå lenger og får det normalt [;)]

Noen er vel bare små? Trenger ikke være noe galt likevel? Er jo så typisk at det er du som må gjennom dette, som ikke liker sykehus... Men kanskje det kurerer litt av skrekken? Når du nå ser hvor godt de passer på deg?

Hvordan fant de ut at bebisen var litt liten?

Til Linni:
Takk for gode ønsker[:)]

Til Grete71:
Jeg var inne på sykehus på lørdag (etter en lang krangel med meg selv)[&:]
for å sjekke hvorfor babyen var så stille.. (var nok fordi mamma'n stressa litt at den lille fant ut at h*n ikke skulle forstyrre)

Da så legen på UL-apparatet sitt at barnet så ut til å være litt liten[8|]
- Får litt "sykehustrening" av dette, ja.. [8|]
men greit det også igrunn, så lenge de ikke oppfører seg sånn som på det sykehuset der jeg var som 18åring (da skrekken ble "grunnlagt")[:'(]

Noen er vel bare små, ja.. kan ha arvet noen gener fra meg og min mormor's side - vi er ikke så store - mamma er jo "en kjempe" på 1.70 - men hun har vel arva fra morfar, da[;)]

Prøver å si til meg selv at alt skal gå bra, men klart en blir litt bekymra når legene vil ha meg inn igjen for sjekk såpass ofte[8|]

Huff.. Sliter også med den størrelsen.. Men her sa de at barnet var stort nok, (men liten) men hodemålet stemte ikke med kroppen, hodet var mye mindre.. Bekymringsverdig.. Jeg aner ikke hva det kan bety.. Skal tilbake 3 juledag for sjekk..

3juledag? må vente hele jula?
da er jeg vel heldig[8|]

Japp.. Hele jula.. Å ingen informasjon har jeg fått heller.. Man tenker seg jo ihjel til slutt.. Jeg vet jo hva det kan bety når babyen er for liten, da får den ikke nok næring.. Men hodet? Betyr det at den har noe feil med hjernen? Du aner ikke alt hva man klarer å tenke ut når mørket legger seg.. *sukk*

Back
Topp