Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk <3 veldig deilig. 10kg lettere.Så deilig. Gratulerer
Så nydelig lite knøtt [emoji173]️ Og så herlig at alt stod bra til [emoji2] Snart 12 uker nå[emoji2]
Tenk! Nå er det bare to uker til uke 12! Så takknemlig for at det går bra så langt og for at jeg er så heldig å endelig få oppleve dette.
Jeg får jo tett oppfølging av gyn med ukentlig tul, og nå har jeg en gang igjen av oppfølgingen.
Han hadde egentlig satt meg opp på en tul neste ons (da er jeg ca 11 uker) men jeg spurte om jeg kunne utsette den til uka etter...vil jo heller se at ting står bra til rundt uke 12...tørte heller ikke spørre om å få en ekstra tul liksom.. har allerede fått 4 stk
Neste tul blir da mandag 12 mars og jeg er da ca 11+5. Da skal sambo være med og. Jeg har dratt på de tre siste alene, og nå har jo lille begynt å bevege seg så tenker det blir veldig stas for han å se
Ellers er formen helt grei! Jeg har sluppet unna oppkast, men har vært mye uggen og hver gang jeg kjenner kvalmen så må jeg spise. Jeg spiser og spiser og spiser. Mannen bare ler av meg. Ellers er jeg veldig utmattet og har vært det siden uke 6. Det kunne vært verre så skal absolutt ikke klage...men satser på at energien snart kommer tilbake da
Vi (mannen for det meste) driver forresten å pusser opp her hjemme. Mannen styrer og fikser og er veldig opptatt av å ordne. Jeg tøyser litt med han da og sier at han driver med «nesting» / «redebygging» haha
<3
Så herlig å se at lille knøttet ditt vokser, endelig skal det være din tur
Tusen takk! <3 ser at du har født, gratulerer så mye med lille gutten <3