Min vei til en lillesøster eller lillebror! ❤️

Gratulerer, gratulerer, gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ nå skal vi til termin begge to[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Herregud så glad jeg er på dine vegne[emoji173]️ Har ikke fulgt helt med, men satte du inn to?
 
Gratulerer, gratulerer, gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ nå skal vi til termin begge to[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Å! Jaaa det skal vi[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
BTW, har du meldt deg inn i terminforum?
Har ikke tenkt å gjøre det enda men jeg skulle inn å snoke og fant ingen ting [emoji85]
 
Herregud så glad jeg er på dine vegne[emoji173]️ Har ikke fulgt helt med, men satte du inn to?

Tusen takk WCE! [emoji173]️
Ja jeg satt inn 2, 3-dagers!

Hvordan går det med deg? Jeg tenker masse på deg! [emoji173]️
 
Tusen takk WCE! [emoji173]️
Ja jeg satt inn 2, 3-dagers!

Hvordan går det med deg? Jeg tenker masse på deg! [emoji173]️
Spennende å se om det er en eller to da[emoji4]

Joda, det går fint, takk[emoji173]️ Er jo veldig trist enda, men det går bedre for hver dag og jeg prøver å se framover!
 
Gratulerer så mye :)
 
Å! Jaaa det skal vi[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
BTW, har du meldt deg inn i terminforum?
Har ikke tenkt å gjøre det enda men jeg skulle inn å snoke og fant ingen ting [emoji85]

Snoket du på 2018 eller 2019? ;) :p :Heartred En del aktivitet på oktober 2018. :)
 
Min offisielle testdato er her[emoji173]️
17 dpo.
Så glad for å få denne i dag[emoji1317][emoji173]️[emoji7][emoji1320]

Vis vedlegget 244890

Alle graviditeter her inne er små mirakler som aldri hadde kunnet finne sted bare for noen generasjoner siden, men din graviditet er et ekstra stort et!

Hvis du finner det vanskelig fremover psykisk, så har du min fulle forståelse og sympati! For noen uker siden var det så vidt du ville tørre å satse på enda et forsøk med dine egne egg, med så utrolig dårlige odds at du så for deg at du bare påførte deg nye sår i sjelen og så står du her med en kjempefin positiv graviditetstest i hånden! Tenk det!

Du har et mirakel i magen din og det håper jeg du får møte om 9-10 mnd!

Sørg for å få det du trenger fremover, det være seg gode opplevelser med venner, familie, kjæreste, sykemelding eller noen å snakke med.

En god jordmor som du har god kjemi med er absolutt å anbefale! Kanskje kan du få komme inn før uke 12?
Jeg hadde ei kjempefin ei som satte opp ekstra timer og tid til meg pga min prøvehistorie og det var helt uvurderlig!
Måtte kjøpe en gave til henne og takke!
 
Å! Jaaa det skal vi[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
BTW, har du meldt deg inn i terminforum?
Har ikke tenkt å gjøre det enda men jeg skulle inn å snoke og fant ingen ting [emoji85]

Meldt meg inn i oktober 18 ja[emoji5][emoji5] satt langt inne, men jeg følte meg liksom så sikker her om dagen[emoji12][emoji12]

Ligger på nyeste termin og barselklubber ellerno tror jeg det heter!
 
IMG_3392.jpg
 
Alle graviditeter her inne er små mirakler som aldri hadde kunnet finne sted bare for noen generasjoner siden, men din graviditet er et ekstra stort et!

Hvis du finner det vanskelig fremover psykisk, så har du min fulle forståelse og sympati! For noen uker siden var det så vidt du ville tørre å satse på enda et forsøk med dine egne egg, med så utrolig dårlige odds at du så for deg at du bare påførte deg nye sår i sjelen og så står du her med en kjempefin positiv graviditetstest i hånden! Tenk det!

Du har et mirakel i magen din og det håper jeg du får møte om 9-10 mnd!

Sørg for å få det du trenger fremover, det være seg gode opplevelser med venner, familie, kjæreste, sykemelding eller noen å snakke med.

En god jordmor som du har god kjemi med er absolutt å anbefale! Kanskje kan du få komme inn før uke 12?
Jeg hadde ei kjempefin ei som satte opp ekstra timer og tid til meg pga min prøvehistorie og det var helt uvurderlig!
Måtte kjøpe en gave til henne og takke!

Enig! :) :Heartred

(Men jeg håper hun får babyen ut om snaue 8-9 måneder og slipper å vente til desember med termin i oktober. :knegg:)
 
Spennende å se om det er en eller to da[emoji4]

Joda, det går fint, takk[emoji173]️ Er jo veldig trist enda, men det går bedre for hver dag og jeg prøver å se framover!

Så godt å høre! Snoker i dagboken din og ser at dere allerede etter en pause vil i gang igjen[emoji173]️ så flink og sterk du er som ikke gir opp!!
Tenk deg den babyen vil føle seg ønsket!! Dere gjorde ALT![emoji173]️
 
Snoket du på 2018 eller 2019? ;) :p :Heartred En del aktivitet på oktober 2018. :)

Haha.. nei assa var 2018 jeg så etter men fant ingen ting, jeg ;) men skal prøve igjen nå som
Imn86 la ut bilde og forklaring [emoji4][emoji28]
 
Haha.. nei assa var 2018 jeg så etter men fant ingen ting, jeg ;) men skal prøve igjen nå som
Imn86 la ut bilde og forklaring [emoji4][emoji28]

2018 har ligget på topp veldig lenge, men for en liten stund siden dukket 2019 opp. Så jeg tenkte at du kanskje bare hadde trykket der 2018 har vært. :p :knegg: Kos deg med snoking på ditt terminforum. :D :Heartred
 
Så godt å høre! Snoker i dagboken din og ser at dere allerede etter en pause vil i gang igjen[emoji173]️ så flink og sterk du er som ikke gir opp!!
Tenk deg den babyen vil føle seg ønsket!! Dere gjorde ALT![emoji173]️
Ja, virkelig!!! Er så redd jeg vil angre når det er for sent! Om vi gir oss nå altså. Må gi alt jeg har.
 
Alle graviditeter her inne er små mirakler som aldri hadde kunnet finne sted bare for noen generasjoner siden, men din graviditet er et ekstra stort et!

Hvis du finner det vanskelig fremover psykisk, så har du min fulle forståelse og sympati! For noen uker siden var det så vidt du ville tørre å satse på enda et forsøk med dine egne egg, med så utrolig dårlige odds at du så for deg at du bare påførte deg nye sår i sjelen og så står du her med en kjempefin positiv graviditetstest i hånden! Tenk det!

Du har et mirakel i magen din og det håper jeg du får møte om 9-10 mnd!

Sørg for å få det du trenger fremover, det være seg gode opplevelser med venner, familie, kjæreste, sykemelding eller noen å snakke med.

En god jordmor som du har god kjemi med er absolutt å anbefale! Kanskje kan du få komme inn før uke 12?
Jeg hadde ei kjempefin ei som satte opp ekstra timer og tid til meg pga min prøvehistorie og det var helt uvurderlig!
Måtte kjøpe en gave til henne og takke!

Å du er så god du![emoji173]️
Ja tenk, jeg sendte mannen til legen sin i forrige uke for de siste prøvesvarene Spania ville ha av oss før vi skulle i gang med eggdonasjon like etter dette forsøket som jeg var helt overbevist om at ikke gikk. Jeg sluttet tilåmed på lutinus og tok meg en snus [emoji86][emoji15] Så en ting har jeg lært meg og det er å inne undervurdere sen HCG økning[emoji16]

Får bare håpe den stiger og stiger og at det blir terminbaby på oss i oktober [emoji1317][emoji1317][emoji173]️

Takk for tips om jordmor, kanskje jeg kan undersøke det, ja [emoji4] veldig greit å ha noen å snakke med!
 
Meldt meg inn i oktober 18 ja[emoji5][emoji5] satt langt inne, men jeg følte meg liksom så sikker her om dagen[emoji12][emoji12]

Ligger på nyeste termin og barselklubber ellerno tror jeg det heter!

Da skal jeg inn å snoke [emoji85][emoji87][emoji86]
 
Ja, virkelig!!! Er så redd jeg vil angre når det er for sent! Om vi gir oss nå altså. Må gi alt jeg har.

Beundringsverdig [emoji7][emoji173]️
 
Back
Topp