Min vei til en lillesøster eller lillebror! ❤️

Gratulerer så mye! Endelig var det din tur :)
 
Så fortjent! Gratulerer masse!
 
Åååh herlig!! Jeg har trua[emoji4][emoji173]️ du er gravid!!
 
Det her var jo super stigning!!! GRATULERER så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji1319][emoji16] Tenk at du skulle bli gravid på dette forsøket som du nesten hadde avskrevet før du var i gang [emoji16] Dette er bare utrolig gøy!!!
 

Wow! Det er så fabuløst fantastisk!!!!

Blir helt RØRT her! Den siste strimmeltesten din har jo kjempefin stigning!
Jeg fikk også best stigning på kveld sist jeg g-testet! Og positiv digital er jo selveste bekreftelsen på positiv test har jeg inntrykk av. " Alle" snakker jo om det, " tro om det slår ut på cb digital".

Gratulerer så mye!

Dette er så fortjent! Nå blir det ikke noe låning av egg likevel!

Halloooo, ga ikke legene dere bare 5 % sjanse ?
Dette beviser jo at 5% også er en sjans!

Hurra, hurra , heier på terminspire!!!
 
Det her var jo super stigning!!! GRATULERER så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji1319][emoji16] Tenk at du skulle bli gravid på dette forsøket som du nesten hadde avskrevet før du var i gang [emoji16] Dette er bare utrolig gøy!!!

Ja er helt utrolig, og jeg klarer ikke helt å tro at dette er sant! Det blir noen nervepirrende dager og uker! :O Men TENK om det er vår tur nå <3 herlighet!
 
Wow! Det er så fabuløst fantastisk!!!!

Blir helt RØRT her! Den siste strimmeltesten din har jo kjempefin stigning!
Jeg fikk også best stigning på kveld sist jeg g-testet! Og positiv digital er jo selveste bekreftelsen på positiv test har jeg inntrykk av. " Alle" snakker jo om det, " tro om det slår ut på cb digital".

Gratulerer så mye!

Dette er så fortjent! Nå blir det ikke noe låning av egg likevel!

Halloooo, ga ikke legene dere bare 5 % sjanse ?
Dette beviser jo at 5% også er en sjans!

Hurra, hurra , heier på terminspire!!!

Faktisk fikk vi 2 % sjans ;)
Jeg krysser fingre og tær for at dette kan være en terminspire <3 Men jeg klarer ikke å tenke det enda. Livredd!
Men stigningen er definitivt bedre på kvelden hos meg!

Stor klem til deg! <3
 
Ja er helt utrolig, og jeg klarer ikke helt å tro at dette er sant! Det blir noen nervepirrende dager og uker! :O Men TENK om det er vår tur nå <3 herlighet!

Det skjønner jeg [emoji2] Det er nesten umulig å tro at man endelig har lyktes når man har slitt så lenge og møtt så mye motgang. Men testene er klare og du er gravid [emoji173]️[emoji173]️ Gratulerer så mye igjen! Jeg gleder meg masse på deres vegne [emoji8][emoji173]️
 
Faktisk fikk vi 2 % sjans ;)
Jeg krysser fingre og tær for at dette kan være en terminspire <3 Men jeg klarer ikke å tenke det enda. Livredd!
Men stigningen er definitivt bedre på kvelden hos meg!

Stor klem til deg! <3

2 % sjanse! Lurer på hvor de får disse tallene fra noen ganger, altså. Legene kan ta seg en bolle[emoji12]
 
Gratulerer, så utrolig koselig:-)
 
Gratulerer så mye! :Heartred
 
Faktisk fikk vi 2 % sjans ;)
Jeg krysser fingre og tær for at dette kan være en terminspire <3 Men jeg klarer ikke å tenke det enda. Livredd!
Men stigningen er definitivt bedre på kvelden hos meg!

Stor klem til deg! <3

Takk for klemmen :happy:, sender en i retur :Heartred.

2% ja, det er jo nesten som å si at det ikke finnes noen mulighet.....

Men nå håper jeg du og din spire motbeviser alt!
Det unner jeg deg av hele mitt hjerte.

Vet at du har en beintøff tid foran deg, det er så godt å få de to strekene og så vondt samtidig å skulle tørre å håpe!

Men du er sterk og modig, dette skal du klare :Heartred
 
Dagens morgentest viser stigning [emoji4][emoji173]️
IMG_0394.jpg
 
Takk for klemmen :happy:, sender en i retur :Heartred.

2% ja, det er jo nesten som å si at det ikke finnes noen mulighet.....

Men nå håper jeg du og din spire motbeviser alt!
Det unner jeg deg av hele mitt hjerte.

Vet at du har en beintøff tid foran deg, det er så godt å få de to strekene og så vondt samtidig å skulle tørre å håpe!

Men du er sterk og modig, dette skal du klare :Heartred

Huff, ja jeg er kjempe nervøs for de kommende ukene.... Tenker veldig mye på det! [emoji20] redd noe skal være galt også... pga eggkvaliteten min!
 
Ser bra ut [emoji3][emoji3]
 
Hurra hurra :D Gratulerer så mye :)
 
Min offisielle testdato er her[emoji173]️
17 dpo.
Så glad for å få denne i dag[emoji1317][emoji173]️[emoji7][emoji1320]

IMG_0407.JPG
 
Gratulerer så mye, nydelige tester. :love7
 
Back
Topp