Min vei mot førstemann

40+4

Termin kom og gikk :hilarious: Ikke det at jeg følte noe kom til å skje, men man vet jo aldri. Nå føles det bare ut som hun aldri skal komme!

Siste kontroll hos jordmor i går, og ble henvist til overtidskontroll på sykehuset. Jordmor sa det vanlige var etter 4 dager (altså fredag for min del), så ble ganske skuffet da jeg først fikk time på mandag. Ikke det at det har så mye å si, men når dagene går så sakte er det fint å ha noe å se frem til. La oss håpe jeg ikke trenger den kontrollen uansett!

Formen er fortsatt bra, jeg fikk til og med inn en liten terminøkt på treningssenter i går. Sover veldig greit, men våkner en del fordi jeg er glovarm og er oppe og tisser en gang i løpet av natta.

Fortsatt null tegn på at noe skal skje. Får veldig kraftige kynnere innimellom, men utenom det er alt som normalt. Det er jo virkelig tortur å gå rundt på denne måten :hilarious: Før jeg kom hit selv, ville jeg jo tenkt «hva klager du på, du har maks halvannen uke igjen», men det er jo helt sykt hvor sakte tiden går!!
Heia heia! :D Sender masse heiing og gode tanker, og håper noe snart skjer! ❤️❤️ Sender deg mange gode tanker, og krysser fingrene for en fin og problemfri fødsel, og at tiden fra nå av går superfort! :)
 
41+3

Én uke siden termin og fortsatt veldig gravid! Var på trivselskontroll i dag og lille har det fint i magen :) Hun sjekket åpning og fikk inn én finger. Klarte å tøye litt, men ikke til to fingre. Livmorhalsen var kort, så det er jo et godt tegn. Håper at det begynner å murre litt nå etter stripping!

Fikk time til igangsetting fredag kl 9, men jeg håper veldig at kroppen går i fødsel av seg selv før den tid!! Uansett veldig deilig å vite at det blir baby i løpet av uka :Heartred:love017
 
41+3

Én uke siden termin og fortsatt veldig gravid! Var på trivselskontroll i dag og lille har det fint i magen :) Hun sjekket åpning og fikk inn én finger. Klarte å tøye litt, men ikke til to fingre. Livmorhalsen var kort, så det er jo et godt tegn. Håper at det begynner å murre litt nå etter stripping!

Fikk time til igangsetting fredag kl 9, men jeg håper veldig at kroppen går i fødsel av seg selv før den tid!! Uansett veldig deilig å vite at det blir baby i løpet av uka :Heartred:love017
Ååå, så spennende!!! :D Skal sende deg alt jeg har av gode vibes og tanker!
Har tenkt mye på om det har skjedd noe med deg de siste dagene! ❤️
Krysser fingre og tær for at det var dette som skulle til :D
Masse lykke til!!
 
Ååå, så spennende!!! :D Skal sende deg alt jeg har av gode vibes og tanker!
Har tenkt mye på om det har skjedd noe med deg de siste dagene! ❤️
Krysser fingre og tær for at det var dette som skulle til :D
Masse lykke til!!
Tusen takk, det trenger jeg! :love017 :Heartred
 
Æææ, gurimalla så sprøtt å tenke på at baby garantert kommer i løpet av uka nå :woot: Øsnsker deg massemasse lykke til med siste innspurt og nært forestående fødsel :Heartpink:happy093.
 
Æææ, gurimalla så sprøtt å tenke på at baby garantert kommer i løpet av uka nå :woot: Øsnsker deg massemasse lykke til med siste innspurt og nært forestående fødsel :Heartpink:happy093.
Jaa, det er helt sprøtt, klarer ikke helt å tro det!! Tusen takk :Heartred
 
Dette blir så magisk <3 Kos deg med siste uka som gravid og nyt prinsessa når hun kommer! :)
 
Hurra! Aldri vært nærmere enn nå :smiley-bounce012:Heartred
 
Endelig!

Fredag kveld kom verdens mest perfekte jente til verden. Vi er så forelska at det er helt latterlig ❤️

Rakk akkurat å gå i fødsel av meg selv, så slapp igangsettelse. Skal skrive mer om fødselen når jeg har kommet meg litt - det ble både heftig og litt dramatisk (for meg, ikke baby), men nå har alle det fint og vi koser oss.
 
Gratulerer så mye ❤️❤️❤️
 
Endelig!

Fredag kveld kom verdens mest perfekte jente til verden. Vi er så forelska at det er helt latterlig ❤️

Rakk akkurat å gå i fødsel av meg selv, så slapp igangsettelse. Skal skrive mer om fødselen når jeg har kommet meg litt - det ble både heftig og litt dramatisk (for meg, ikke baby), men nå har alle det fint og vi koser oss.
Åååå, gratulerer så mye!! :woot: :Heartpink
 
Gratulerer så mye :)
 
Jaa, Gratulerer såååå mye!!!! :D Kos deg masse med lille baby!
Endelig!

Fredag kveld kom verdens mest perfekte jente til verden. Vi er så forelska at det er helt latterlig ❤️

Rakk akkurat å gå i fødsel av meg selv, så slapp igangsettelse. Skal skrive mer om fødselen når jeg har kommet meg litt - det ble både heftig og litt dramatisk (for meg, ikke baby), men nå har alle det fint og vi koser oss.
 
Endelig!

Fredag kveld kom verdens mest perfekte jente til verden. Vi er så forelska at det er helt latterlig ❤️

Rakk akkurat å gå i fødsel av meg selv, så slapp igangsettelse. Skal skrive mer om fødselen når jeg har kommet meg litt - det ble både heftig og litt dramatisk (for meg, ikke baby), men nå har alle det fint og vi koser oss.
Gratulerer:)
 
Endelig!

Fredag kveld kom verdens mest perfekte jente til verden. Vi er så forelska at det er helt latterlig ❤️

Rakk akkurat å gå i fødsel av meg selv, så slapp igangsettelse. Skal skrive mer om fødselen når jeg har kommet meg litt - det ble både heftig og litt dramatisk (for meg, ikke baby), men nå har alle det fint og vi koser oss.

Hurraa - gratulerer såå masse :love017:love017:love017
 
Gratulerer så mye:Heartbigred
 
Back
Topp