Min tur?? :/

Hvis de hadde vært ferdige, så hadde de vel ikke trengt å ligge på sykehuset i flere uker etterpå?
På slutten er det kun underhudsfett de mangler - og de må være på sylehuset for å ligge i sånne "varmeskap" og for å få i seg næring og gå opp i vekt. Alle babyer går litt ned i begynnelsen, det er derfor de trenger et godt fettlag å tære på.
Venninna mi fødte tvillinger i uke 32. Lå bare 2 døgn med varme og dro hjem etter noen få dager. De var 1,6 og 1,8 kg når de fikk dra hjem...

Er blitt lagt inn igjen med rier :( Heldigvis har dei ikkje hatt nokon virkning på livmorhalsen enno. Infeksjonen er vist nok streptokokk B som kan vere med å sette igang fødsel slik at eg no får pencelin. Har også fått ein Briconyl (???? Den med ekkle bivirkningar) slik at eg skal få sleppa dei sterkaste taka, samt paralgin forte. Dersom riene tar seg opp kjem dei ikkje til å stoppe dei da eg er kommen så langt og fått lungemodningssprøyta som har full virkning. Dersom det roar seg kan eg reise heim og gå på tabelettar. Skummelt at eg kan vera så nær enden!

Uff... Krysser alt som kan krysses for at du blir kvitt infeksjonen og at riene gir seg for denne gang... Godt at du er i gode hender og blir tatt godt vare på iallfall :-) Masse lykke til og god bedring :-)

God bedring! Håper medisinen hjelper :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tenker masse på deg! Du kan ikke ha det lett nå! Lykke lykke til, gode klemmer til deg!

Masse lykke til!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Masse lykke til! Hvordan føler du deg nå? Uff :( håper du slipper de fæle bivirkningene.

Har hatt det ganske greitt. Ikkje fått nokon ekle bivirkningar og fått sove litt - som har vore deilig :) Problemet er at når eg bevegar meg kjem riene :( Spent på møte med legen i dag og ny ul for og sjekka livmorhalsen. Må sei det er veldig ok at dei tar innvendig ul for å sjekke den enn å bruke fingrane/handa! :)

Trur kroppen forberedar seg til fødsel. Aldri hatt så vondt ned i bekkenet og vidare ned i låra! Og puppane lekke meir enn aldri før! Nesten melkemaskin no :P

Åååhhh,spennende:-) jeg begynner bli sjalu på alle som snart får møte babyene sine <3

Har laga ein avtale med jordmødrene og lillegutt om at han ikkje får lov til å komme i 2013 :P Synes det er litt tidleg å komme i 33+3, så kan gjerne venta litt til ;)

Vesletuppa mi ble født i uke 32+6 og det har gått strålende. Rakk ro lungemodningssprøyter, og da trengte hun kun litt c-pap første natta. Merker ikke noe til det nå, snart to år etter. Lykke til, dette går bra! De er så flinke i dag! Håper så klart det roer seg, men hvis det blir fødsel så går det nok kjempefint!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Masse lykke til :)

Lykke til :) Spennende tider framover!

Lykke til i dag! :)

Back
Topp