Min tur?? :/

Masse lykke til!!
 
Da er eg på veg heim igjen :p Fram og tilbake, hit og dit... Ting har igjen roa seg, fått med meg penicelin heim og skal ta det med ro.
Slik det er no kan eg gå til termin og meir, så me får venta og sjå :)
 
Krysser fingrene for at ting roer seg nå fremover!
 
Uff ja mye att og fram. Håper du blir fort bedre og at ting roer seg nå da. Klemmer
 
Du får ta det med ro og hvile masse! Da blir det nok 2014 baby på deg likevel, og det er jo godt :) Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår! :D
 
Lykke til. Håper formen held seg fin og du får et par veke til på deg.
Godt nytt år :)
 
Så bra at alt roet seg, håper det holder seg sånn nå da :) Ønsker deg og dine en ROLIG og fin nyttårsfeiring :)
 
Godt at det gikk bra! Du skal vel ha penicillin under fødsel nå, siden de oppdaget GBS?!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Godt at det gikk bra! Du skal vel ha penicillin under fødsel nå, siden de oppdaget GBS?!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eg spørte før eg reiste, men jordmora kunne ikkje svara meg på det. Men reknar med det ja.
 
Byrjar å gå lei! Har i natt vore av og på med rier... Nokon milde og nokon ut av ein anna verden! No sitter eg på do da eg har lest ein plass at det kan lindre :p Kanskje litt? Føle meg som ein idiot her eg sitter :p
I går ringte ei vennine som måtte fortelja meg om planane hennas: skal ikkje i bursdagslunch til ho den 11, men min eigen babyshower :) På grunn av alt som har skjedd så tenkte ho at eg kunne få lov til å bestemme om me skulle gjennomføra eller venta litt til. "Så klart gjer me det, med mindre eg er i fødsel :p "
Så spøkte me masse om at han kjem no til helga - troll i ord??
 
Vanlig med mye maserier nå mot slutten. Kroppen modnes og gjør seg klar for fødsel ;-) sålenge de ikke er regelmessige, du ikke har blødning eller vannavgang så er det fulkt mulig å gå til termin og tom overtid. Snakker av erfaring ;-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
 
Viss detta er maserier som eg skal ha i ca 47 dagar til, dør eg først :p Er ikkje 100% regelmessige, men føle det ikkje er langt unna. Største forskjellen er intensiteten på dei..,
 
Back
Topp