Min tur?? :/

I følge gyn min så er babyene ferdig da, de mangler bare litt fett på kroppen. Krysser fingrene for at alt går knirkefritt. Masse klem :)

Hvis de hadde vært ferdige, så hadde de vel ikke trengt å ligge på sykehuset i flere uker etterpå?

Er innlagt på sjukehuset med rier :/ Ingen åpning og livmorhalsen er lang, men riene kjem ofte og er kraftige :/ Fått lungemodningssprøyte og riehemmande (den som byrjar på t)....

Krysser fingrene for at babyen holder seg inne en liten stund til! Men uansett, så går det nok veldig bra :-) Februarbabyene har det tydeligvis travelt :-P

Riene har roa seg ned igjen :) Ventar på å få snakka med legen, men tydelig at det er ein del som skjer. Skulle vore her kl 11 og enno ikkje sett ho...
Ellers er det heilt greitt - har mykje mensmerter i ryggen og stikking i underlivet. Men det er mykje lettare smerter enn riene ;)
Også er det morsomt at eg ligg på venterommet og maaaaange er på veg inn før dei oppdagar at det er gjort om til pasientrom :(

Hvis de hadde vært ferdige, så hadde de vel ikke trengt å ligge på sykehuset i flere uker etterpå?
Er ikke alltid de må ligge mange uker på sykehuset når man er kommet så langt! Som regel er lunger og de indre organer ferdig på dette tidspunkt, men tror baby må være over 34 uker og veie 2-2,5 kg før man kan reise hjem. Er det hun mente tror jeg :-) kjenner mange som fikk i uke 34 og var bare 1 uke på sykehuset jeg. Så det kommer veldig an på baby :-)

Ikke alle som må ligge så lenge. Kommer jo selvfølgelig an på! De ligger vel på sykehuset for at de skal legge på seg og få i seg skikkelig med næring, være rustet til å komme ut i den store verden. Og med ferdig så menes selvfølgelig alle organer etc.

Riene har roa seg ned igjen :) Ventar på å få snakka med legen, men tydelig at det er ein del som skjer. Skulle vore her kl 11 og enno ikkje sett ho...
Ellers er det heilt greitt - har mykje mensmerter i ryggen og stikking i underlivet. Men det er mykje lettare smerter enn riene ;)
Også er det morsomt at eg ligg på venterommet og maaaaange er på veg inn før dei oppdagar at det er gjort om til pasientrom :(

Er du i Drammen? Kjedelig at folk bare buser inn... kanskje sette opp en lapp på døra, i det minste!?

Oioi.. krysser fingrene for deg ♡♡

Jonathan 09, lillesøster 14 ♥

Er i Drammen ja. Gardinene henger framfor og alt lys er skrudd av - itillegg heng det ein lapp som det står OPPTATT på :P

Sniker! Håper minin din holder seg inne en stund til!!! Min kom i uke 35 og var sga. Han var tilsvarende uke 33. De sa de var ferdige mtp lunger og organer som regel, men det trengs spisetrening og de trenger å bli større. :) kanskje trenger han cpap en stund. Uansett så går det nok kjempebra!:) vi var i 2 uker på sykehuset så minin kunne lære å spise. :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Oj, her har det skjedd ting imens jeg har vært på jobb! Har jo egentlig ikke tid til det når det er så mange som er innom føden for tiden:) Godt å se at ting har roet seg, masse lykke til, håper du får holde den lille inn litt til:)

Godt å lese at det har roet seg :) Håper den lille holder seg inni magen litt til!
Lykke til :)

Riene er stoppa og livmorhalsen har trekt seg tilbake slik at den no er lengre enn i natt :) No må dei finna kor infeksjonen sitter og evt gi antibiotika for den.
Så flott at riene har gitt seg. God bedring :)

Ligger fortsatt på sjukehuset. Dei tok vekk riehemmande dryppet kl 3 i natt og eg fekk den siste sprøyta med lungemodning kl 5. So far, so good :) Ein del mensmurring i ryggen og kraftig hovudverk, og fått i meg ei brødskive i dag :)
Må vera her i natt og kan sjå på muligheten til å reisa heim i morgo - alt er avhengig av at eg ikkje får meir rier og at prøvane er fine. Infeksjonen er heldigvis på veg ned :)

Har no vore heima sia kl 12 og er blitt dårleg. Har ikkje fått rier, men kan nesten ikkje bevega meg uten å få vondt i magen/ryggen. Masse kynner, halsbrann og eit sinnsjukt trykk øverst i mageregionen :( Veit ikkje kva eg skal gjera - har no tatt to paracet og ein galieve og håpar det hjelper på.

Off. Får prøve å ligge så stille du kan. God unnskyldning til å bli litt skjemtbort nå mot slutten. Hvile er god medisin

Uff... Høres ikke veldig bra ut... Kan du ikke ringe føden å høre hva de syntes du burde gjøre da...?

Back
Topp