Min tur til UL i dag!

MammaenTilJ

Betatt av forumet
Har time til UL undersøkelse klokken 12:45. Gruer meg utrolig mye denne gangen. Symptomene er der men er så redd for at alt ikke er som det skal. Føler disse 3 timene kommer til å gå i sneglefart:(

Lykke til!

Takk alle sammen:) Alt sto bra til med den lille. Men h*n ble målt til å være 12 uker, men jeg klarer ikke få det til å stemme helt.. jeg må fortsatt vente til OUL for å få fastsatt en riktig termin, men så langt så ser det ut som jeg har termin 29/30 mai. Har ikke så lyst til å bytte termin gruppe egentlig:-/

Så bra alt stod bra til! :-) Jeg også fikk beskjed fra jordmor om mulig termin 30.mai, men inntil videre står jeg på min menstermin, og kommer nok uansett til å holde meg her som jeg trives så godt ;)

Så bra alt stod bra til! :) Jeg også fikk beskjed fra jordmor om mulig termin 30.mai, men inntil videre står jeg på min menstermin, og kommer nok uansett til å holde meg her som jeg trives så godt ;)
Trives også veldig godt med denne gjengen. Så tror nok jeg holder meg her :-D

Så herlig at alt står bra til! Min menstermin er foreløpig 1. juni, men i følge jordmor er det ikke usannsynlig at den blir flyttet til slutten av mai etter ultralyd. Jeg trives også godt her, og har ikke lyst til å bytte termingruppe. Ettersom de fleste førstegangsfødende går litt på overtid blir det nok ikke fødsel før i begynnelsen av juni uansett tenker jeg :)

Så kjekt! Vil du dele ul bilde? Lurer fælt på hvordan de ser ut i uke 12 :)

Vi er veldig mange søte og snille i mai også altså. :-) Jeg følger begge forum, siden jeg har termin 29.mai. :-)

Fantastisk! Oi, men tross alt bedre å bli justert fram i tid, heller enn bak ;-) Sier meg enig med de andre: bli her hos oss :-)

Back
Topp