Min tur i dag :)

Jeg er helt forelska :) Han sa at om jeg hadde vært to uker lenger, hadde det ikke vært noe problem. Men nå ville det bli såpass usikkert at det ikke var noe vits :) får vel pent vente på oul 30.09 :eek:
Gratulerer så mye, for en nydelig liten en! Tenk at vi driver å lager sånne for tiden, inni magene våre :D
Min jordmor på ultralyd sa det samme, at det ble for usikkert. For meg var det nok spenning å vite at alt var bra med den lille, så går fint p vente til oul :)
 
c58d31bb31c4ddc11beca57569ef8ee3


Bilde av et bilde :)
Åhhhh man blir heilt forelska sjølv om de e ein liten stund til vi får helsa på våre små! So fint bilde:)
 
Åhhhh man blir heilt forelska sjølv om de e ein liten stund til vi får helsa på våre små! So fint bilde:)
Ja, helt merkelig. Etter at jeg så et lite ansikt og sånn, har jeg fått et helt annet forhold til lillingen min.. Det er liksom en mikrobaby nå :)
 
Ser den:) Hmmmm lure på om eg og skal bestille time for 3 D :) Blir frista når eg ser so mange fine bilder:)
Hehe, jeg kan hvertfall ikke annet enn å anbefale det. Men gå gjerne til et sted som er anbefalt av andre. Ser det er flere som betaler i dyre dommer, og ikke får særlig med info eller noe. Jeg var heldig og var hos en eldre mann som var veldig glad i yrket sitt, og la mye stolthet i å forklare hvordan utviklingen er og har vært. Viste oss litt og litt av kroppen og forklarte hva vi så :) En veldig positiv opplevelse :D
 
Hehe, jeg kan hvertfall ikke annet enn å anbefale det. Men gå gjerne til et sted som er anbefalt av andre. Ser det er flere som betaler i dyre dommer, og ikke får særlig med info eller noe. Jeg var heldig og var hos en eldre mann som var veldig glad i yrket sitt, og la mye stolthet i å forklare hvordan utviklingen er og har vært. Viste oss litt og litt av kroppen og forklarte hva vi så :) En veldig positiv opplevelse :D
Ååå so heldi dåkke har vore:) Eg får prøve å google litt, bur i Ålesund og de e to plassa der kor du kan ta 3D og 4D trur eg:p
 
Å for en nydelig liten skapning:)
 
Back
Topp