Min tur i dag :)

Kaka ser grådig god ut da.. Må nok feire (forhåpentligvis) vel overstått ultralyd idag med kake :)
Den var veldig god og. :p
Sjokoladekake fylt med moccakrem og italiensk marengs. Tror det er topp 3 kake jeg noensinne har smakt og laget. :O
Må finne meg et annet bilde. Dette går ikke. :p
 
Takk :D Jeg får så lyst på kake hver gang jeg du kommenterer noe... Sitter på jobb og HAR IKKE KAKE :eek:
Hahaha, jeg har samme problemet selv. Tror jeg må finne et annet bilde. :rolleyes:
Det er allerede bevist at Orly er slangen i Adam og Eva; en eneste stor fristelse! Haha!
Jeg liker ikke kake. Men kunne godt spist profilbildet ditt likevel :rolleyes:
 
Det er allerede bevist at Orly er slangen i Adam og Eva; en eneste stor fristelse! Haha!
Jeg liker ikke kake. Men kunne godt spist profilbildet ditt likevel :rolleyes:
Haha, ja, jeg er jo tydeligvis avslørt. :(
Går ikke an å ikke like kake. :p det er som å ikke like luft.
 
Haha, ja, jeg er jo tydeligvis avslørt. :(
Går ikke an å ikke like kake. :p det er som å ikke like luft.
Enig med deg. Både med at du må bytte profilbilde og at det ikke går an å like kake. Da har man bare smakt feil :p

Nå sitter jeg på venterommet :oops:
 
Enig med deg. Både med at du må bytte profilbilde og at det ikke går an å like kake. Da har man bare smakt feil :p

Nå sitter jeg på venterommet :oops:
Haha!
Lykke til! Venter spent på oppdatering! :D
 
Enig med deg. Både med at du må bytte profilbilde og at det ikke går an å like kake. Da har man bare smakt feil :p

Nå sitter jeg på venterommet :oops:
Lykke til!

PS. Jeg liker sjokoladekake med seigmenn på. Nonstop kan også gå. Så vidt :p Og gele! Og sånn der med marengsbund. Men grensa går der:p
Haha, ja, jeg er jo tydeligvis avslørt. :(
Går ikke an å ikke like kake. :p det er som å ikke like luft.
Luft er en av mine favoritter, så lenge den er frisk!
Mitt kake repertoar ovenfor :D
 
Lykke til!

PS. Jeg liker sjokoladekake med seigmenn på. Nonstop kan også gå. Så vidt :p Og gele! Og sånn der med marengsbund. Men grensa går der:p

Luft er en av mine favoritter, så lenge den er frisk!
Mitt kake repertoar ovenfor :D
Hihi, skal merke meg det,i tilfelle skjebnen vil ha det slik at jeg må bake kake til deg en gang. Da skal du få marengsbunn med gelé, sjokoladeglasur og seigmenn og nonstop. :p
 
Hihi, skal merke meg det,i tilfelle skjebnen vil ha det slik at jeg må bake kake til deg en gang. Da skal du få marengsbunn med gelé, sjokoladeglasur og seigmenn og nonstop. :p
Haha! Det er kaka si!

Herman får sjokoladekake på bursdagen sin haha, men da kliner jeg til med sånn sukker lukk vettu som man lager av marsmallows eller som smarte jeg kjøper i butikken :p Sist var det blått. denne gangen må jeg imponere med brann mann sam bilen. :D
 
Haha! Det er kaka si!

Herman får sjokoladekake på bursdagen sin haha, men da kliner jeg til med sånn sukker lukk vettu som man lager av marsmallows eller som smarte jeg kjøper i butikken :p Sist var det blått. denne gangen må jeg imponere med brann mann sam bilen. :D
Oioioi, forventer bildebevis når den er ferdig! Når har han bursdag?
 
Lykke til!

PS. Jeg liker sjokoladekake med seigmenn på. Nonstop kan også gå. Så vidt :p Og gele! Og sånn der med marengsbund. Men grensa går der:p

Luft er en av mine favoritter, så lenge den er frisk!
Mitt kake repertoar ovenfor :D
Blåbær ostekake er det beste jeg vet! Eller verdens beste!
 
Dette var feil tråd å lese i, fikk så sykt lyst på pavlova :(
 
Men nå kuppet vi tråden for å snakke om kake! :p


Frk.Lene! Jeg er så spent! Hvordan gikk det i dag?!
 
Ah, endelig hjemme :) Vi så en perfekt, sprell levende bebis på nesten 7 cm. Gyn mente jeg var 12+6 og ikke 12+3, men får forholde meg til menstermin foreløpig :)

Fikk se 3D, masse bilder og videosnutter. Helt fantastisk!

Nå har jeg enda mer lyst på kake, men har fortsatt ingen :(
 
Ååh, så fint bilde! Turte h*n tippe kjønn?

(Nytt bilde, mindre farlig)
 
Ååh, så fint bilde! Turte h*n tippe kjønn?

(Nytt bilde, mindre farlig)
Jeg er helt forelska :) Han sa at om jeg hadde vært to uker lenger, hadde det ikke vært noe problem. Men nå ville det bli såpass usikkert at det ikke var noe vits :) får vel pent vente på oul 30.09 :eek:
 
Back
Topp