Min tur i dag :)

Frk.Lene

Elsker forumet
Februarlykke 2016
Nå er det endelig min tur til å dra på privat ultralyd. Har ikke time før 15, men må dra fra jobben 12 pga lang reisevei, så dagen blir ikke så lang først :) Noen her som har erfaring med Mjøskirurgene? Kan ikke håpe å få vite kjønn da, er bare 12+3.. SPENT!

Lykke til :D
Var hos mjøskirurgene selv, var der i uke 9+5 og 11+5. Han vi var hos var veldig hyggelig og flink :)

Tusen takk alle sammen :D Er så sykt spent på hele opplevelsen, men mest på lille selvfølgelig. Mannen tar seg fri og blir med også :Heartred

Lykke til :D
Var hos mjøskirurgene selv, var der i uke 9+5 og 11+5. Han vi var hos var veldig hyggelig og flink :)
Det er bra å høre :)

Tusen takk alle sammen :D Er så sykt spent på hele opplevelsen, men mest på lille selvfølgelig. Mannen tar seg fri og blir med også :Heartred

Det er bra å høre :)

Så spennende, alltid kjekt å se den lille:) når du har komt så langt så spreller h*n også:) og det er veldig kjekt når mennene vår tar seg tid for å bli med. Det blir iallefall jeg svært glad for:) lykke til i dag.

Så spennende, alltid kjekt å se den lille:) når du har komt så langt så spreller h*n også:) og det er veldig kjekt når mennene vår tar seg tid for å bli med. Det blir iallefall jeg svært glad for:) lykke til i dag.
Tusen takk :) Ja, jeg er glad jeg har en mann som er veldig engasjert i meg og svangerskapet. (Selv om han egentlig kunne vente til uke 19 på oul.. Og ikke hadde kjøpt doppler :P )

Nå er det endelig min tur til å dra på privat ultralyd. Har ikke time før 15, men må dra fra jobben 12 pga lang reisevei, så dagen blir ikke så lang først :) Noen her som har erfaring med Mjøskirurgene? Kan ikke håpe å få vite kjønn da, er bare 12+3.. SPENT!

Skal du til Ottar på Gjøvik :)? Han er helt super :) Var hos han sist onsdag, kjempeflink og ålreit lege :)

Kos deg på ultralyd :)

Tror bare det er en der :) Det er bare å glede seg :)

Jeg var 11+4 når jeg var der :) Hvor langt er du på vei?
Ooo, kan ikke vente! Blir ikke effektivt kontorarbeid ut av denne ventingen ;)
Jeg er 12+3 i dag, men tenker at jeg sikkert egentlig burde ventet et par uker så han kunne antydet kjønn. Har hørt han er flink til det.. :)

Masse lykke til! Nyt det :-) det er så herlig å se den lille for første gang! ❤️

Back
Topp