Min tur å smyge meg inn her...

Vi håpet dette går bra for deg og oss andre damene <3
Jeg har også mistet 2 ganger i 2020. Samme som deg skulle jeg hatt termin for noen uker siden og i april 2021. Denne gangen føles værtfall alt veldig annerledes ut for min del :)
Ja, det håper vi ❤️ Jeg har også en annerledes følelse denne gangen.
 
Hei alle sammen :)

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har hatt to SA i år, så jeg vet at ingenting er sikkert. Men jeg håper tredje gang er lykkens gang.

Med den første SA skulle jeg hatt termin for et par uker siden og med nr 2 skulle jeg hatt i februar 2021. Jeg vet jeg deler skjebnen med mange her inne og jeg håper så inderlig at jeg skal få fullføre denne graviditeten på en god måte.

Jeg har en deilig sønn på 4 år, som gjør nederlagene enklere å komme seg gjennom ❤️

Gleder meg til å bli kjent med dere ❤️
Gratulere så mye og velkommen inn her:Heartred Krysser fingrene for at alt går bra denne gang!:D
 
Hei alle sammen :)

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har hatt to SA i år, så jeg vet at ingenting er sikkert. Men jeg håper tredje gang er lykkens gang.

Med den første SA skulle jeg hatt termin for et par uker siden og med nr 2 skulle jeg hatt i februar 2021. Jeg vet jeg deler skjebnen med mange her inne og jeg håper så inderlig at jeg skal få fullføre denne graviditeten på en god måte.

Jeg har en deilig sønn på 4 år, som gjør nederlagene enklere å komme seg gjennom ❤️

Gleder meg til å bli kjent med dere ❤️
Velkommen hit:happy:
 
Gratulerer så mye, og velkommen inn hit ❤ Håper denne spira sitter og klamrer seg godt fast ❤
 
Gratulerer og velkommen! Håper dette er gangen det holder helt til mål :Heartred
 
Gratulerer og velkommen hit, blir fint å bli kjent med deg :) Jeg skulle hatt termin i april, men nå blir det forhåpentligvis en sommerbaby i stedet. Håper vi står løpet ut sammen nå :)
 
Gratulerer og velkommen hit, blir fint å bli kjent med deg :) Jeg skulle hatt termin i april, men nå blir det forhåpentligvis en sommerbaby i stedet. Håper vi står løpet ut sammen nå :)
Tusen takk ❤️ Ja det håper jeg vi gjør ❤️
 
Gratulerer og velkommen :)
 
Back
Topp