Min tur å smyge meg inn her...

Bringebær7

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2022
Hei alle sammen :)

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har hatt to SA i år, så jeg vet at ingenting er sikkert. Men jeg håper tredje gang er lykkens gang.

Med den første SA skulle jeg hatt termin for et par uker siden og med nr 2 skulle jeg hatt i februar 2021. Jeg vet jeg deler skjebnen med mange her inne og jeg håper så inderlig at jeg skal få fullføre denne graviditeten på en god måte.

Jeg har en deilig sønn på 4 år, som gjør nederlagene enklere å komme seg gjennom ❤️

Gleder meg til å bli kjent med dere ❤️
 
Hei alle sammen :)

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har hatt to SA i år, så jeg vet at ingenting er sikkert. Men jeg håper tredje gang er lykkens gang.

Med den første SA skulle jeg hatt termin for et par uker siden og med nr 2 skulle jeg hatt i februar 2021. Jeg vet jeg deler skjebnen med mange her inne og jeg håper så inderlig at jeg skal få fullføre denne graviditeten på en god måte.

Jeg har en deilig sønn på 4 år, som gjør nederlagene enklere å komme seg gjennom ❤️

Gleder meg til å bli kjent med dere ❤️
Gratulerer så mye, og velkommen inn hit ❤️ jeg skulle hatt termin i desember, så skjønner deg godt ❤️
 
Gratulerer så mye, og velkommen! Krysser alt som krysses kan for at det vokser en terminbaby i magen din nå:Heartred
 
Gratulerer så mye, og velkommen inn hit ❤️ jeg skulle hatt termin i desember, så skjønner deg godt ❤️
Gratulerer til deg og ❤️ Måtte det gå veien denne gangen ❤️
 
Hei alle sammen :)

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har hatt to SA i år, så jeg vet at ingenting er sikkert. Men jeg håper tredje gang er lykkens gang.

Med den første SA skulle jeg hatt termin for et par uker siden og med nr 2 skulle jeg hatt i februar 2021. Jeg vet jeg deler skjebnen med mange her inne og jeg håper så inderlig at jeg skal få fullføre denne graviditeten på en god måte.

Jeg har en deilig sønn på 4 år, som gjør nederlagene enklere å komme seg gjennom ❤️

Gleder meg til å bli kjent med dere ❤️
Velkommen hit og gratulerer så mye ❤ Krysser fingrene for at alle spirene våre sitter helt til juli!
 
Gratulerer og velkommen hit! Jeg mistet også tidligere i år, skulle hatt termin i mars. Krysser fingrene for at det blir terminspire på hele gjengen her:Heartred:Heartred:Heartred
 
Gratulerer og velkommen hit! Jeg mistet også tidligere i år, skulle hatt termin i mars. Krysser fingrene for at det blir terminspire på hele gjengen her:Heartred:Heartred:Heartred
Tusen takk og gratulerer igjen ❤️ Ja det håper jeg også.
 
Gratulerer så mye og velkommen! :Heartred Jeg hadde en tidlig SA i august så kjenner godt til usikkerheten. Men håper vi alle kommer oss helt i mål denne gangen :Heartred
 
Gratulerer så mye og velkommen! :Heartred Jeg hadde en tidlig SA i august så kjenner godt til usikkerheten. Men håper vi alle kommer oss helt i mål denne gangen :Heartred
Tusen takk ❤️ Ja jeg er helt enig med deg. Alle skal med ❤️
 
Gratulerer så mye og velkommen til oss! ❤️ Jeg har også hatt 2 sa i år, og håper spira sitter denne gang :love7
Tusen takk ❤️ Det håper jeg også, ja for oss alle sammen ❤️
 
Hei alle sammen :)

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Har hatt to SA i år, så jeg vet at ingenting er sikkert. Men jeg håper tredje gang er lykkens gang.

Med den første SA skulle jeg hatt termin for et par uker siden og med nr 2 skulle jeg hatt i februar 2021. Jeg vet jeg deler skjebnen med mange her inne og jeg håper så inderlig at jeg skal få fullføre denne graviditeten på en god måte.

Jeg har en deilig sønn på 4 år, som gjør nederlagene enklere å komme seg gjennom ❤️

Gleder meg til å bli kjent med dere ❤️

Vi håpet dette går bra for deg og oss andre damene <3
Jeg har også mistet 2 ganger i 2020. Samme som deg skulle jeg hatt termin for noen uker siden og i april 2021. Denne gangen føles værtfall alt veldig annerledes ut for min del :)
 
Back
Topp