Min temp. tråd. Nå gravid! Takk for alt!

Hanne!! Positiv??? Er så spent nå!![:D]

ORIGINAL: citadel

Oj oj oj Hanne. Du må ikke holde oss på pinebenken. Dette er alt for spennende. Hva sa testen?

Jeg testet i dag og den var svak,men POSITIV [:D] Skal ta en ny i morgen for å være helt sikker,men når man ser på tempene mine,tror jeg den er positiv [:D] [:D] [:D]

Har vært på jobb,så jeg har kke muligheten til å svart dere jenter...Men jeg er så LYKKELIG,men ufattelig trøtt...

Oj så fantastisk! Gratulerer masse Hanne! [:D]

Kommer med en ny oppdatering i morgen for å være sikker på at den er positiv [:)]
Tør ikke fortelle det til mannen før jeg er 100 % sikker!!! vil ikke skuffe han...

Så moro Hanne, det viser at det nytter å tempe. Jeg har selv hatt tempepause denne måneden, rett og slett fordi jeg har vært så ufattelig syk at jeg ikke har orket tenke tanken. Men dette var jo positiv lesning og gratulerer så mye!!![:D]

titter innom og sier gratulerer i dag jeg, tenker at testen vil være posetiv i morgen også...
lykke til hanne... [:D]

Gratulere så mye:9

Oi Hanne..dette virker jo så super lovende!!Jeg sier bare GRATULERER jeg, tror nok jeg kan gjøre det imorgen også [;)] HURRAAAAAAAAAAAA!

GRATULERER!!![:D][:D] Dette var skikkelig koselig!

ÅÅÅÅÅ så koselig!!! Gratulerer masse masse masse masse [:D]

Gratulerer så mye Hanne, det var kjempe gode nyheter =)

Takk alle sammen!

Hadde det litt på følelsen pga av tempene mine,men det var veldig godt å få det bekreftet! Tenk at vi skal bli foreldre[:)] Men skal ikke rope hurra før det er gått 13 uker,sist mistet vi i uke 9 [:(]

Men har all håp oppe nå og trur at denen gangen sitter det [:D]

Kommer tilbake i morgen for et helt sikkert resultat,men er veldig sikker på at det er en positiv test [:D]

hehe,litt sprøtt å tenke på,men gleder meg noe vanvittig! [:D]

Gratulerer!!!

Masse lykke til.....[:)][:)][:)][:)]

Dag---Temp

1- 36,4---TR kom i dag [:)]
2- 36,3---TR
3- 36,2---TR
4- 36,2---TR mindre
5- 36,1---TR så og si ingenting
6- 36,1---Litt morgen kos setter en god standard for dagen
7- 36,2---
8- 36,2---Enda en liten morrgen kos [;)]
9- 36,2---
10-36,2--- Kvelds
11-36,1---
12-36,1---EL test.neg. Midtnattselskov..hehe [;)]
13-36,2---EL test.neg.
14-36,1---EL test neg. Men en liten strek,tydligere enn før.En liten kjappe en før leggetid [:)]
15-36,2---El test. senere i dag og den var POSITIV! En liten en for to spente [:)]

16-36,3---EL test. POSITIV i dag og [:D] En runde til i senga før vi "gir oss" [:D]
17-36,3---EL.test negativ. Ble nok enda en kjapp en før EL var over(?),men denne gangen KUN for vår skyld[:D]
18-36,3---Fin,fin dag [:)]
19-36,3---Som det høljer ned i dag [:-]
20-36,4---oj,oj,oj..Stigning her [:)]
21-36,6---Dette kan bli spennende Får håpe at tempen holder seg høy!
22-36,4---Trøtt i dag...
23-36,4---Lørdag,skal prøve å slappe av,men må kanskje jobbe...
24-36,7---Det var stigning det,hvorfor? [8|]
25-36,5---Temp.ned? hm...
26-36,7---Opp? Litt av en jojo dette [:)]
27-36,7---[:D] Tempen holder seg høy [:D]
28-36,4---Der sank tempen...[:(]
29-36,7---Nei,men se der. Tempen steg igjen [:D]
30-36,8---Supert [:D]
31-36,7---hihi

ååå gratulerer så mye hanne[:D][:D]

Back
Topp