Min temp. tråd. Nå gravid! Takk for alt!

Har du fått testet i dag også da?
Jeg tror jeg drister meg til å si masse gratulerer! Spiren sitter sikkert denne gang skal du se![:)]

Gratulerer masse [:D]

ORIGINAL: Franciska

Har du fått testet i dag også da?
Jeg tror jeg drister meg til å si masse gratulerer! Spiren sitter sikkert denne gang skal du se![:)]

Jepp,teste i dag også!

Gratulerer Hanne!!

Dette er morro!

Gratulerer så mye!!! Det var en klart positiv test det![:D]

Takk alle sammen!

Vi er i himmelen begge to for dagen. Har ikke helt oppfattet hva som har skjedd [:D]

Vil bare takke alle sammen og si at dette har virkelig vært en spennende tid!

Jeg håper flest mulig kommer å joine meg i august klubben [:D] Så ses vi snart,ikke sant?

Takk igjen [:D]

Gratulerer så mye med spiren og håper du får et godt svangerskap. Kose deg med spiren[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hanne :o)

hehe,litt sprøtt å tenke på,men gleder meg noe vanvittig! [:D]

så hyggelig[:)]og du har allgrunn til å glede deg.

masse lykke til håper du får et flott svanerskap[:)]

Åååååååååå,takk alle sammen!

Det varmet mye rundt mitt lille hjeret [:)]

Ja,tempen min steg når jeg ble gravid.

Tror nok ikke jeg klarer å forlate dere med en gang,så jeg stikker nok innom her nå og da [:)] Håper virkelig det går bra med dere og at dere kommer etter. Det hadde vært veldig koslig[:)]
Ha en fin kveld alle sammen og ses snart igjen [;)]

klem
Hanne :o)

Gratulere så masse, dette har vært kjempespennende å følge med på. Så bra, temp tråden fikk et lykkelig utfall!! [:)]

GRATULERER !!!!! Har fulgt ivrig med på temp tråden og resultatet var fantastisk!!! Håper vi treffes inne på august-"klubben" da vi skal ha prøverørs forsøk om 3 dager !!!! LYKKE TIL!!!!!

Kjære Hanne

Gratulerer så mye med graviditeten. Det har vært utrolig gøy å følge med deg i denne tempingen. Har ikke vært så mye på bv i det siste, men jeg har alltid passet på å få med meg detaljene fra din temping. Har vært kjempe spennende.[:)] Håper vi snart sees inne på svangerskapet

Hei igjen alle sammen!

Klarer ikke helt å forlate før-svangerskaps forumet. Det er enda litt stille inne på august klubben,så jeg håper at dere alle sammen kommer dit om ikke lenge! [:D]

klem fra

Hanne :o)

I følge bv-kalkulatoren får jeg termin 30august hvis jeg blir gravid denne pp. Det hadde bare vært supert. Håper vi snakkes der snart[:)][:)][:)]

Det håper jeg og på!

Da ses vi på augustforumet, Moo! [;)]

Back
Topp