Min temp. tråd. Nå gravid! Takk for alt!

Huff,så kjedelig...Men hvordan var tempen i forhold til mens? fikk du stigning?

De siste dagene før min mens var også lik dine. De var vel rundt 36.7, 36,5 og 36,4. Da er det kanskje at når tempen synker en indikasjon på at mensen kommer?

hehe

Ja,tror du har svart på sppørsmålet mitt nå [:)]

det blir noen spennde 5 dager i møte nå, eller kanskje jeg skulle si morgenstunder? Gleder meg til å teste hver dag [:)] Lykke til med tempingen din og håpe at dagene går fort fram not EL [:)]

Ja,hyggelige med noen som følger med tempene min [:)]

Ha en fin,fin kveld [:)]

Heisann Hanne!

Kjempe spennende å følge med deg..
Håper du har en spire, de vil eg oxo ha...
Men er bare 7 dager til EL så håper de blir denne gangen etter 9 pp.

Dette var spennende... [;)]

Nei,er det ikke litt tidlig? enda 5 dager igjen til IKM.
Men lurer på når det er "vits" i å ta en test. Vil ikke kaste bort verdifulle tester [:)]

Jo kansje de, men med mine 3 forrige svangerskap tok eg tesen før eg sku ha mens og den synte positiv.
No siste 9 mnd har eg kasta vekk mange testa på ingen ting, har vert for spent på om der har vore noke... Så denne gangen skal eg vente til eg har gått 1 veke over, om de skjer..
Ka betyr egentlig IKM?? Ny her eg.....

IKM betyr Ikke-Kommende-Mens,hvorfor,sier seg selv [:D]

Hvor mange dager før testet du?

Vil ikke lage meg for høye forhåpninger,men tror kanskje jeg er gravid...håper! Har hatt litt "krampe" trekninger i musklene,og det bruker jeg vanligvis ikke ha før 1 dag før mens eller dag 3 i syklus.

Forrige graviditet viste det ikke før nesten 14 dager etter IKM,men må det være slik denne gangen og? Kan det vises før?

Eg testa meg 2-3 daga før, og då var de positiv, men hadde mistanke om de. Derfor gjorde eg de.
Men da eg testa meg for 2 mnd sia so synte testen positiv, eg reiste til lege me urin prøve og var kjempe glad..[:D] men kom på lege kontoret og der synte de negativ... då vart eg ganske skuffet ja...[:(]
"krampe" trekninger i musklane, noken sei de e feste smerte men veit faktisk ikkje..
Men håper de beste for deg..[;)] at du er gravid..

Skal vente noen dager til,men kanskje jeg tester før lørdag.

Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge...[8|]

Dag---Temp

1- 36,4---TR kom i dag [:)]
2- 36,3---TR
3- 36,2---TR
4- 36,2---TR mindre
5- 36,1---TR så og si ingenting
6- 36,1---Litt morgen kos setter en god standard for dagen
7- 36,2---
8- 36,2---Enda en liten morrgen kos [;)]
9- 36,2---
10-36,2--- Kvelds
11-36,1---
12-36,1---EL test.neg. Midtnattselskov..hehe [;)]
13-36,2---EL test.neg.
14-36,1---EL test neg. Men en liten strek,tydligere enn før.En liten kjappe en før leggetid [:)]
15-36,2---El test. senere i dag og den var POSITIV! En liten en for to spente [:)]

16-36,3---EL test. POSITIV i dag og [:D] En runde til i senga før vi "gir oss" [:D]
17-36,3---EL.test negativ. Ble nok enda en kjapp en før EL var over(?),men denne gangen KUN for vår skyld[:D]
18-36,3---Fin,fin dag [:)]
19-36,3---Som det høljer ned i dag [:-]
20-36,4---oj,oj,oj..Stigning her [:)]
21-36,6---Dette kan bli spennende Får håpe at tempen holder seg høy!
22-36,4---Trøtt i dag...
23-36,4---Lørdag,skal prøve å slappe av,men må kanskje jobbe...
24-36,7---Det var stigning det,hvorfor? [8|]
25-36,5---Temp.ned? hm...
26-36,7---Opp? Litt av en jojo dette [:)]

Disse dagene går sååååå sakte. Vil at det skal bli lørdag nå!

Dette lover jo fremdeles bra dette her.. oioi.. så moro [;)]

Håper det.
Føler meg litt annerledes,men gruer meg slik til å ta testen!!! Om jeg er gravid tror jeg ikke det kommer til å vises før 1-2 uker etter IKM. Slik som forrige gang...Men vil så gjerne ha en positiv test på selveste IKM dagen...[8|]

Ja det forstår jeg godt kjære du.. jeg krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos deg nå, og at testen vil vise positivt så fort som mulig [;)]

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: Hanne :o)

Håper det.
Føler meg litt annerledes,men gruer meg slik til å ta testen!!! Om jeg er gravid tror jeg ikke det kommer til å vises før 1-2 uker etter IKM. Slik som forrige gang...Men vil så gjerne ha en positiv test på selveste IKM dagen...[8|]

Hei igjen! Så bra tempstigning! [:)]
Selv om du testet positivt veldig sent forrige gang, trenger ikke det samme å skje nå. Alle graviditeter er forskjellige :)

Jeg håper virkelige,for forrige svangerskap endte alt for tidlig..[:(]
Skal prøve å bruke de neste dagene på noe som ikke for meg til å tenke alt for mye på IKM dagen. Men gleder meg til den er her [:D]

Back
Topp