Min temp. tråd. Nå gravid! Takk for alt!

I dag skall jeg slappe av,gå meg en tur og rydde i litt rot på loftet. Det er spennende å tenke på at kanskje det sitter en spire nå? Gleder meg så til å finne ut hva som skjer [:D]

Dag---Temp

1- 36,4---TR kom i dag [:)]
2- 36,3---TR
3- 36,2---TR
4- 36,2---TR mindre
5- 36,1---TR så og si ingenting
6- 36,1---Litt morgen kos setter en god standard for dagen
7- 36,2---
8- 36,2---Enda en liten morrgen kos [;)]
9- 36,2---
10-36,2--- Kvelds
11-36,1---
12-36,1---EL test.neg. Midtnattselskov..hehe [;)]
13-36,2---EL test.neg.
14-36,1---EL test neg. Men en liten strek,tydligere enn før.En liten kjappe en før leggetid [:)]
15-36,2---El test. senere i dag og den var POSITIV! En liten en for to spente [:)]

16-36,3---EL test. POSITIV i dag og [:D] En runde til i senga før vi "gir oss" [:D]
17-36,3---EL.test negativ. Ble nok enda en kjapp en før EL var over(?),men denne gangen KUN for vår skyld[:D]

Joda du bør teste. For det er jo etter den første negative at eggløsningen skjer! Lykke til!

God formiddag! [:)]

Hm,kanskje jeg tar en test,men jeg vet jo at jeg har/får EL siden jeg har hatt en svak test og 2 positive tester. Hadde kanskje EL i går i 5 tiden da jeg kjente litt murringer/verk. Men det er så lenge siden jeg ikke har gått på piller at jeg er litt usikker på hvordan det føles å ha EL. Det kjentes litt ut som svake eller begynnelse på menssmerte.

ORIGINAL: Lucia
Hadde kanskje EL i går i 5 tiden da jeg kjente litt murringer/verk. Men det er så lenge siden jeg ikke har gått på piller at jeg er litt usikker på hvordan det føles å ha EL. Det kjentes litt ut som svake eller begynnelse på menssmerte.

Akkurat sånn hadde jeg også:) Har heller ikke kjent noe til EL på hele 12 år (!!), men hadde skikkelige menssmerter på kvelden den siste dagen jeg hadde positiv EL- test!

Ja,det var det jeg mente [:)] Siste dag med positiv test hadde jeg litt menssmerter (jeg brukte/har noen ganger voldsomme smerter) som kanskje var EL.Håper virkelig det...hvordan i alle dager skal jeg klare å vente i 14 dager før jeg tester....

Hehe, jeg vet! Det var omtrent på dette tidspunktet jeg bare måtte innom BV igjen, blir så veldig virkelig når man vet at man har EL! Og så uutholdelig å vente[>:] Jeg har løst det ved å legge masse planer, jobbe MYE og ellers dele ventespenningen med likesinnede her inne så ikke jeg sliter ut samboer helt med rastløsheten min[;)]

Men nå kan du glede deg til å følge tempene videre, det er jo nå det blir skikkelig spennende
[8D]

Det var akkurat det jeg og tenkte. Må nok lasse meg ned med amsse arbeid slik at tiden går raskere. Når hadde du El og når skal du teste?

Og hvordan var det nå med tempingen...Skal tempen være høg om jeg er blitt gravid? eller?

Oj,ja dette kommer til å bli spennende [:D] Håper du får positiv test på fredagen. Kommer til å holde et øye med deg [;)] Takk for all infoen![:)]

Kjenner at jeg kanskje blir forkjølet? litt hoven i halsen,håper det går fort over.

Dag---Temp

2- 36,3---TR
3- 36,2---TR
4- 36,2---TR mindre
7- 36,2---
9- 36,2---
10-36,2--- Kvelds
11-36,1---
13-36,2---EL test.neg.
14-36,1---EL test neg. Men en liten strek,tydligere enn før.En liten kjappe en før leggetid [:)]
15-36,2---El test. senere i dag og den var POSITIV! En liten en for to spente [:)]

16-36,3---EL test. POSITIV i dag og [:D] En runde til i senga før vi "gir oss" [:D]
17-36,3---EL.test negativ. Ble nok enda en kjapp en før EL var over(?),men denne gangen KUN for vår skyld[:D]
18-36,3---Fin,fin dag [:)]

Blir utrolig inspirert av denne testingen din. Gleder meg til jeg skal begynne å tempe!![:D]. Lykke til. Håper du er gravid nå!!

Ja,jeg synes det er veldig interessant. Det er ikke alltid det stemmer med tempen og ulik info man får,men noen ganger skjønner man sammenhengen bedre enn andre ganger [:)]

Nå er det bare p tempe fram til IKM å se hva som skjer...Kommer til å bli lange 13 dager!

Dag---Temp

2- 36,3---TR
3- 36,2---TR
4- 36,2---TR mindre
7- 36,2---
9- 36,2---
10-36,2--- Kvelds
11-36,1---
13-36,2---EL test.neg.

19-36,3---Som det høljer ned i dag [:-]

SE PÅ TEMPENE MINE [:D] Hva tror dere? Jeg vet det er kun liten økning,men jeg har aldri hatt 36,3 4 dager på rad..
Lurer på... [8|]

Det kan jo bety at du har hatt EL det..[;)] får håpe den fortsetter og holde seg høy da, og til og med kanskje stige igjen om et par dager! Moro å følge med på utviklingen... [:D] Krysser fingrene!

Du er vel en erfaren temp. tester?

Den stider når jeg har hatt el? og kan den synke igjen for å så stige igjen om jeg er gravid?

Vanskelig å forstå seg på disse tempene: Forige syklus steg tempen til 36,8 i 3 eller 4 dager før mens...Hvorfor?

Hmm.. jeg er absolutt ingen erfaren temper, men jeg kan jo dele det lille jeg vet.. [;)]

En EL test i seg selv kan aldri påvise deg at du har hatt EL, den sier bare at nå gjør kroppen seg klar for eggløsningen, for å se om du faktisk har hatt EL må tempen stige etter de positive testene. Det har jo tempen din gjort nå.. hurra! Så du har nok hatt en ekte EL! [:D]
Det jeg har lest da, er at man kan få en "festedipp" ca en uke etter EL, og hvis tempen da stiger etter det så kan det bety at spiren har festet seg!!! [:D] Hurra! Men det er ikke slik hos alle.. [8|]

Jeg er en elendig forklarer så sjekk denne du..[:)]

http://www.pernille.info/basaltemp.htm

Jeg råder deg til å lese på denne siden jeg.. det gjør jeg hele tiden, hver eneste syklus om og om igjen..

hehe,HURRA! [:D]

Takk,ble klokere nå [:)] Jeg har vært inne der før,men har nok ikke lest alt for nøye
Hvordan går det med deg da? temper du enda?

Begynte og tempe denne pp'en og ja.. men bestemte meg for å slappe helt av denne syklusen.. gjør ingen ting som har noe med testing og gjøre... [:)] Også pga av at mannen min er bortreist store deler av denne måneden, så da skjer det ikke så mye er jeg redd.. hihi [;)]

Skal stå på for fullt i desember da.. har bestemt meg for at det skal klaffe da!! Tjohooooooooooo [:D]

Håper du får en positiv test om 10-12 dager!!!!!!! [:D]

Så stabile og fine temper du har da Hanne:o)!! Selvom ikke stigningen er så stor, holder den seg jo ihvertfall stabil!!! Bare å få tiden til å gå fort mot IKM nå!!! Keep up the good work[:)]

hehe,så morsomt at dere følger med [:D]

Ja,den er jo stabil selv om ikke stigningen var høy. Så får man se hvordan tempraturen forandrer seg i forhold til en evt. neg/positiv g-test. Som jeg skrev tidligere skøyt jo tempen tilværs noen dager før mens sist syklus,men da var det umulig at jeg var gravid...så,ikke alltid like lett å skjønne denne tempingen [:-]

Gleder meg til hver dag jeg tester [:)] Er det noen som har tempet,klare tolke tempinga og blitt gravide? Noen?

Ikke så erfaren... helt uerfaren faktisk!

Men jeg håper du er gravid!

Jeg bruker EL tester og temping,så får vi se om det satt...[:)]

Var det ikke du som har IKM i dag? Hvordan gikk det?

så tidlig å stå opp i dag

Dag---Temp

2- 36,3---TR
3- 36,2---TR
4- 36,2---TR mindre
7- 36,2---
9- 36,2---
10-36,2--- Kvelds
11-36,1---
13-36,2---EL test.neg.

19-36,3---Som det høljer ned i dag [:-]
20-36,4---oj,oj,oj..Stigning her [:)]

Back
Topp