min slankedagbok

jeg må gå ned 4-5 kilo til slutten av mai. fikk brev fra klinikken i dag. (bukplastikk) jeg var sikker på man kunne ha bmi på 28. men der tok jeg feil.[&o] den må være på max 26 jeg som trudde jeg hadde nådd målet. bmi er nå på 27,5.

kan jeg klare dette?? har alt klart 20 kilo. klarer jeg 5 til? trenger lykkeønskninger [:)]

ORIGINAL: puusen

det klarer du!!
får bare være streng med seg selv!

masse lykke til!![:)]
tusen takk [:D] må nok sette foten ned ja.. men må innrømme jeg er lei [&o]

[:D]

ORIGINAL: puusen

wow! har ikke mange kilo atte nå![:)]
hvordan går det?

joda, det går bra. hatt litt opphold nå siden jeg rett å slett ikke orket noe mat.. ble bare kvalm. så måtte bare spise noe annet. gikk på vekta i går så har hvertfall ikke gått opp [:)]
skal veie i morgen som jeg pleier, å skrive ned her [:D]

jeg ble henvist videre fra lege til sykehus ang bukplastikk. fikk beskjed om å gå ned til 70 kilo (er 1.65 høy) jeg har slitet men nådd målet. jeg gledet meg til timen på sykehuset. men ble skikkelig skuffet. legen bare dro frem tusjen og streket meg opp. så sa han: du må nok gå ned 10 kilo til, for att jeg skal vurdere deg ordentlig. [:(](gått ned 23 kilo til nå) jeg ble skikkelig lei meg. jeg har heller ikke lyst å veie 60 kilo..

følte meg faktisk bra, bortsett fra skinnet på magen. men han dro meg bare langt ned igjen.. [:(]

Hvor mye må til for å få en bukplastikk dekka? Jeg har skikkelig hengemage.. Hadde vært greit å slippe å betale for å fjerne den..

Skjønner godt du synes 60 kilo var mye å ned i.. Jeg er samme høyde som deg, og føler meg i grunnen mest komfortabel når jeg ligger litt i overkant av 60.. Men du har jo gjort en kjempejobb allerede!!

ORIGINAL: Merri24

Hvor mye må til for å få en bukplastikk dekka? Jeg har skikkelig hengemage.. Hadde vært greit å slippe å betale for å fjerne den..

Skjønner godt du synes 60 kilo var mye å ned i.. Jeg er samme høyde som deg, og føler meg i grunnen mest komfortabel når jeg ligger litt i overkant av 60.. Men du har jo gjort en kjempejobb allerede!!

takk[:)]
jeg er ikke sikker på hvor stor mage man kan ha for å få den dekket. men for han legen sa han att vis folk sliter med å få sår og svetter under magen, dingler når du løper osv- de var visst blitt veldig strenge på det.
han sa det ville koste ca 40 000 for meg å gjøre det.. noe jeg ikke har råd til..[&o]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

ORIGINAL: Merri24

takk[:)]
jeg er ikke sikker på hvor stor mage man kan ha for å få den dekket. men for han legen sa han att vis folk sliter med å få sår og svetter under magen, dingler når du løper osv- de var visst blitt veldig strenge på det.
han sa det ville koste ca 40 000 for meg å gjøre det.. noe jeg ikke har råd til..[&o]

Det er mye penger, ja.. Ikke noe jeg heller kan spa opp for å pynte på meg selv.. Men sår - ja. Dingler når jeg løper - ja.. Svett?? Absolutt.. Likevel tror jeg egentlig ikke jeg ville fått dekka det.. Men, men.. Er vel verd et forsøk, men må jo vente en god stund. Denne gangen har jeg brukt et slags magebelte etter fødselen, og det har hjulpet veldig! Har fått magemusklene opp i riktig posisjon om ikke anna. Men hvor mye det hjelper i det lange løp gjenstår jo å se..

må få se et etterbilde!![:)]

bøyer meg i støvet for hvor flink du har vært!!

tja,, må vel dytte den opp igjen... [&o] på tide å begynne igjen... etter en lang ferie.. hehe.. skylder på ferie hele tiden.. men nå må jeg skjerpe meg.. [:'(]

dagens vekt : 68,6

du har tom passert målet ditt på 70 kilo!
KJEMPEBRA!!!![:D]

Hva gjør du?[:D]

ORIGINAL: Sweet Dreams

du har tom passert målet ditt på 70 kilo!
KJEMPEBRA!!!![:D]

Hva gjør du?[:D]

helt uvirkelig dette,,, hehe..

vel nå gjør jeg ingen verdens ting. spist dårlig de siste ukene, blitt mer dritt mat og godis [8|] men jeg har stresset så mye i den situasjonen jeg er i, så tror det har noe med det,, pleier jo gå fort opp igjen så fort jeg er på villspor, men nå har det likevel gått nedover.

jeg har nådd målet mitt [:D] men tror jeg vil ha ett nytt mål til 65 [8|][8D] jeg får se. jeg er ganske fornøyd nå :)

bilder:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21634810&mpage=1&key=�

[;)]

Back
Topp