min slankedagbok

jippi [:D] -1,8 kg denne uken [:D]

Hei fy søren så flink du er[:D]

ORIGINAL: trudet

Hei fy søren så flink du er[:D]

takk [:D] nå har jeg vært borte i helgen igjen og spist mye god mat [&:][8D]

Må unne seg litt da, men hva spiser du til vanlig da? hvis jeg kan få spørre om det? Jeg vil gjerne gå ned selv men syns det er så vanskelig med den maten[:'(]

Må unne seg litt da, men hva spiser du til vanlig da? hvis jeg kan få spørre om det? Jeg vil gjerne gå ned selv men syns det er så vanskelig med den maten[:'(]

jeg bruker nutrilett som mellommåltid, for jeg er også elendig til å spise.. før spiste jeg 1 gang om dagen.. nå spiser jeg 5 ganger om dagen, hver 3 time. ellers spiser jeg kornfleks (slik sunn) masse kylling, salat m.m. kuttet ut godis og brus. [:)] har faktisk ikke spist en liten sjokolade på 2 mnd [:D] nå tenker jeg ikke på det lenger heller [:D]

hadde veiing i dag. først veide jeg med å det stod 82,9 .. jeg trudde ikke helt på det. så veide meg igjen. så da stod det 83,5.. da ble jeg sur å veide igjen da stod det 84,4 [8|][8|]
så da får jeg gå ut fra det siste [:@]

ååå tenk om jeg klarer ned til 70tallet.. da skal jeg spise en sjokolade til premie [8D] har enda ikke rørt en liten bit engang siden jeg begynte [:D]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

ååå tenk om jeg klarer ned til 70tallet.. da skal jeg spise en sjokolade til premie [8D] har enda ikke rørt en liten bit engang siden jeg begynte [:D]

Fy søren såååå flink du er!!!!
Da kan du unne deg en liten sjokolade vettu[:D][:D][:D]

ORIGINAL: smash

Fy søren såååå flink du er!!!!
Da kan du unne deg en liten sjokolade vettu[:D][:D][:D]

takk [:D] målet mitt er å komme ned til 70. men er ikke så lenge til jeg ser 7 tallet først nå.. da kommer jeg til å bli overlykkelig bare av å se det,, hehe

Åååå så sinnsygt flink du er. Jeg elsker sjokolade, å det spør om jeg klarer å slutte med det[8D] Vil ned 10 kilo jeg også, men jeg trener mye da, og spiser ofte, men ikke alltid like sunt[8D]

Må bare si at du har vært kjempeflink[:)] Stå på videre[:)]

Takk alle sammen [;)]

jippi. 2,3 kg denne uken [:D]

Flink du er[:D] åssen går det nå? jeg har gått ned 5 kg etter jeg begynte å jobbe igjen og spiser nutrilett til frokost og lunsj[:D] Takk[:D]

Flink du er[:D] åssen går det nå? jeg har gått ned 5 kg etter jeg begynte å jobbe igjen og spiser nutrilett til frokost og lunsj[:D] Takk[:D]

Hei [:)] så bra [;)] har vært på en uke ferie så da ble det mye godis og mat [&:] men hadde ikke gått opp så mye som jeg trudde. så motet er fortsatt oppe.. [:)] er veiing igjen i morgen, så vi får se [&:][8D]

må skjerpe meg [>:]

ORIGINAL: Thats me!

må skjerpe meg [>:]

Syns du er veldig flink! Rett før ferien veide jeg (endelig) 60 kilo (der jeg skulle være) og idag, etter en hellas tur + kjæresteweekend i amsterdam er jeg oppe i 66 igjen[:(][:@]
Så nå er det tilbake til "hverdagen", vekk med snop og brus!!!!
STÅ PÅ! Dette klarer du jo helt supert!

Takk for det [:)] er lett å dette ut når man er på ferie.. og ikke lett å begynne på igjen.. men skal ikke gi opp. har vel gått ned 12 kilo alt, så skal ikke klage [:)] masse lykke til du også. dette fikser du [;)]

detti helt ut, men pån igjen nå. var hos legen i dag, å pratet om å fjerne den hengemagen. så da må jeg ned ca 8 kilo til. så er jeg klar [:D]

[:D]

skikkelig imponert!
må være deillig når klær henger!!

håper jeg er like flink etter jul[8|]

Back
Topp