min slankedagbok

din feite feite gris. skjerp deg. [>:]

til meg hilsen meg [:@]

Nå er jo bildene tatt litt forskjellig. ser jeg er mer oppå kamera osv.. men der dere forskjell?
jeg ser ikke forskjell fra bilde 2 til 3.. ser jo større ut (har vid bukse på meg men) har gått ned 7 kg etter bilde 2. men ser ikke slik ut. å den magan [&:]

[&o]

ORIGINAL: brownie*

Dytte den opp for deg[:)]

takk

ORIGINAL: puusen

hvordan går det med deg?[:)]

uff, måtte du spørre [8D]

tja.. gått opp 2 kilo [:@], men er på skjerpings igjen.driver å teste ut den slankevideoen som generelt snakker så mye om. men fy å støl jeg er [&o]

om du blir støl så hjelper det da[;)]

skal ta fram rockeringen selv idag, regner med jeg blir støl da..

hvilken slankevideo forrestn?

om du blir støl så hjelper det da[;)]

skal ta fram rockeringen selv idag, regner med jeg blir støl da..

hvilken slankevideo forrestn?

tja hva het den igjen. er med hun treneren fra slankekrigen. dette er et opplegg på 30 dager. 20 min hver dag. og den funker[:D] sett mange før og etterbilder på generelt. og ser forskjell etter bare 5 dager. helt utrolig. gå inn på slankeforumet tror det står mye om den der.[;)]

fyyyyyyyyyyy deg.. uff. jeg har helt detti ut..

[:@][:(]

nei nå skal jeg begynne fult. fra 1 mars, må ha helga på meg [8D] nå har jeg bestilt mat fra "spis deg slank" lavkarbo. få maten på døra.. ja er lat å vettu.. hater å lage mat. så dette må jeg klare når jeg får maten på døra [8D]

ny start (se hovedinnlegg)

jippi. minus 2 kilo på en uke [:D]

[:)]

[:D]

[:D] jippi

lei lei leeeeeeeeeei

joiiiiiiiopijo joppi. glad..

nå skal jeg ringe legen. håper hun kan henvise meg videre med hengemagen [:D]

[&o]

syns du er flink jeg!
mange kilo som er forsvunnet!!

fungerer det bra med mat på døren?

syns du er flink jeg!
mange kilo som er forsvunnet!!

fungerer det bra med mat på døren?

takk :) koselig med litt kommentarer.

syntes det var helt ypperlig å få maten ferdig laget. men nå er jeg dritt lei den fete maten og følte alt smakte det samme. så nå lager jeg egen mat. like greit. litt sløv i det siste, men må skjerpe seg nå [:)]

Back
Topp