Min sjokkerende historie!

WOW!
GRatulerer så utrolig mye med magiske små tvilinger!
 
Gratulerer, gratulerer, gratulerer. Gåsehud og blanke øyne. Lykke til.
 
dere fortjener det altså!!!

Gratulerer så masse ganger 1000.....

 
Å herregud, nå strømmer tårene fritt her!
Så utrolig fantastisk! Gratulerer som kommende tvillingmamma! :D:D:D:D
 
flower3 skrev:
Gratulerer så utrolig mye!!! Dette var rørende lesing, sitter her med tårer i øynene og får gåsehud av historien din. 
Du har jo gått igjennom litt av en behandling og får den nedturen etter UL, for deretter å vente tvillinger - det er bare helt nydelig emoticon
Sender deg en stor klem og masse lykke til framover!

*sign* emoticon
GRATUUULERER <3
 

Nå ligger jeg og gråter. En blanding av din historie og hormonene mine :P

 

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE! SÅ MORRO :D:D:D:D:D

 
Åh så hærlig, gratulerer så mye som ventende tvillingmammaemoticon
Kom noen små happytårer i øyekroken når jeg leste om dagen din
 
GRATULERE så mye :)

Så spennede :) Kjent jeg satte med klompen i halsen :PMasse lykke til med tvillinger:)
 
Oh my lord!!!! G.R.A.T.U.L.E.R.E.R SÅÅÅÅ myeeee emoticon  emoticon

DETTE var VELFORTJENT!!! LYKKE til videre !!
 
En så fantastisk solskinnshistorie!!! Ble glad når jeg leste denne!

Lykke til videre med svangerskapet og tvillingene!
 
Et rungende GRATULERER herfra!!!

Takk for at du deler den utrolige historien med oss her inne! Kjempeglad på dine vegne!
 
WOW! Ble skikkelig rørt av å lese historien din! Også tvillinger og da, så spennende!! Ønsker dere masse masse lykke til :))
 
Har ikke hatt nett¨på noen uker.. Men herlighet, dette var en fantastisk nyhet!

 
Gratulerer så mye!

Jeg har faktisk en venninne som opplevde noe av det samme. Hun visste hun skulle ha tvillinger, men etter en blødning så ble hun fortalt at hun antakelig hadde spontanabortert, og skulle komme tilbake til en sjekk. På sjekken fant de bare et foster, så da fikk hun beskjed om at hun antakelig hadde mistet en av de. Så på neste sjekk etter videre blødninger, så så de 2 foster og 2 hjerteslag på UL. Så her kan alt skje tydeligvis. Tvillingene er nå friske og rake 3-åringer!  ;)
 
Må ha vært en helt nydelig følelse å de de to bankende hjertene når :-) Gratulerer!
 
Gratulerer, det var gode nyheter :-)
 
WOW!!!!! Snakk om å gå fra total fortvilelse til toppen igjen. Fikk helt tårer i øynene av historien din. GRATULERER SÅ UTROLIG MYE MED TO MIRAKELSPIRER!!!!!!!
 
Back
Topp