Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa! Men min termin ble flyttet da, så da ender vi nok heeelt likt som sist, jeg hadde jo termin og fødte ett par dager etter degJeg tror forresten jeg også får guttBare har en feeling på det! Hadde blitt morro, da hadde det blitt reprise av september 2012
![]()
Hihi, får prøve å time det godt!Hehe ja stemmer det! Men jeg hadde jo egentlig termin i oktober, men fødte tre uker før. Om det samme skjer denne gang så blir vi nok ikke så nærme likevelJeg skal prøve å holde inne så får du si ifra noen dager før du tenker å føde
![]()
Vi får en gutt!Frisk og fin, ble flyttet fra 17+4 til 17+1. Ny termin 31.01.15.
Jeg trodde jeg kom til å bli kjempe skuffa siden gubben har to fine gutter fra før av (en av dem er min) og jeg ble så lei meg sist gang, men jeg er faktisk kjempe glad.
Før vi fikk vite kjønnet visste jeg at det var en liten gutt. Navnet på gutten sto som store skilt og blinket inni hodet mitt. Så når gubben spurte hva slags navn vi skulle tenke på så datt navnet ut og han kunne ikke vært mer enig, så navnet er også bestemt![]()
Lykke <3
Det blir HugoVil su si hva navnet blir?
Termin 4. januar![]()
Det blir Hugo<3